er jeg så dårlig en datter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2016

MomInTheMaking

Anonym skriver:

hvis I ved hvem jeg er, så vær sød at holde emnet til herinde - jeg vil ikke skabe dårlig stemning uden grund.

min mor var gennem en lille operation i øjet i torsdags, ambulant, og jeg ville gerne ringe til hende fredag og høre hvordan hun havde det, men inden jeg fik fri, så var det tid til at jeg skulle hente børn, og inden jeg fik dem til at sove, så var klokken allerede 21:15 og så syntes jeg at det var for sent, men sendte en SMS til min far og spurgte ind til hende (den kunne de altid svare på når det passede dem)

Lørdag nåede klokken også at passere 21 før jeg fik mulighed for at ringe, så der fik jeg heller ikke ringet.

Her til aften gik de heldigvis omkuld ca. 19, så jeg ville ringe til hende, men før jeg nåede at ringe tikkede der en SMS ind fra min far, hvor han spurgte hvad min mor havde gjort mig siden jeg ikke gider tale med hende.

Er jeg en dårlig datter, når jeg ikke ringer til min mor? Jeg står alene med to børn under skolealderen i hverdagen og i weekenderne har jeg også en stor på 8.

Jeg synes du skulle havde ringet noget før og jeg synes dine forældre er meget hurtige til at blive fornærmet.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2016

Jegermoar

Profilbillede for Jegermoar

Dårlig datter - Nej, burde have ringet JA, men for mig flyver tiden også og masser af ting jeg burde have gjort...skete bare ikke. Så lad vær med at slå dig selv i hovedet over denne lille ting. Din mor var jo ikke umiddelbart i fare eller lign. så i kan vel indhente snakken et par dage forsinket. I øvrigt kan det ikke være særligt vigtigt for din mor at snakke med dig hvis hun er for optaget til at snakke pga. håndbold eller hvad hun nu så!

Anmeld Citér

30. maj 2016

B&J

Anonym skriver:

hvis I ved hvem jeg er, så vær sød at holde emnet til herinde - jeg vil ikke skabe dårlig stemning uden grund.

min mor var gennem en lille operation i øjet i torsdags, ambulant, og jeg ville gerne ringe til hende fredag og høre hvordan hun havde det, men inden jeg fik fri, så var det tid til at jeg skulle hente børn, og inden jeg fik dem til at sove, så var klokken allerede 21:15 og så syntes jeg at det var for sent, men sendte en SMS til min far og spurgte ind til hende (den kunne de altid svare på når det passede dem)

Lørdag nåede klokken også at passere 21 før jeg fik mulighed for at ringe, så der fik jeg heller ikke ringet.

Her til aften gik de heldigvis omkuld ca. 19, så jeg ville ringe til hende, men før jeg nåede at ringe tikkede der en SMS ind fra min far, hvor han spurgte hvad min mor havde gjort mig siden jeg ikke gider tale med hende.

Er jeg en dårlig datter, når jeg ikke ringer til min mor? Jeg står alene med to børn under skolealderen i hverdagen og i weekenderne har jeg også en stor på 8.

Ring og sig sandheden der gik for meget mor i den sådan er nogle dage bare og det burde dine forælder vide 

Anmeld Citér

30. maj 2016

Charlotte N

Selvfølgelig er du ikke en dårlig datter? 

Din mor kunne også have ringet til dig. 

Anmeld Citér

30. maj 2016

RGN

Profilbillede for RGN

Nej, en dårlig datter er sådan en som mig. Jeg ville have glemt min mor overhovedet var blevet opereret. 

Ikke fordi jeg ikke elsker hende, men jeg er blevet meget distræt efter jeg har fået børn. 

Anmeld Citér

30. maj 2016

Bshizzle

Du er da ingen dårlig datter.. 

Men ja, 5 min til at ringe til hende eller sende en SMS om at hun kunne ha ringet dig op når hun var frisk og mulighed selv. 

Faktisk havde jeg selv forventet at min Mor ville ringe til mig og fortælle hvordan det var gået..  Mest fordi jeg ikke ville ringe og forstyrrer, men at hun altid kunne ringe. 

Anmeld Citér

30. maj 2016

Krydserfingre

Jeg synes det er for lang tid du har "ventet", jeg synes man skal skrive eller ringe samme dag - det havde jeg i hvert fald gjort og det havde min mor også samme vej. Det tager bogstavelig talt 10 sekunder at sende en SMS, så ja det synes jeg er tarveligt. 

Men derfor er du ikke en dårlig datter generelt, nej  

Anmeld Citér

30. maj 2016

karivinc

Jeg har kun været medlem på dette debatforum i to dage, men har allerede lagt mærke til, at folk herinde generelt er meget hurtige til at pege fingre af andre og pudse deres egen glorie, så jeg vil råde dig til at ignorere de negative og dømmende kommentarer.

Selvfølgelig er du ikke en dårlig datter, fordi du glemte at ringe til din mor. Enhver alenemor ved, at man ikke altid når alt det, som man gerne vil nå i løbet af en dag.

Havde din mor været igennem en livstruende operation, havde jeg nok haft en anden mening, men det var hun jo ikke.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.