Anonym skriver:
hvis I ved hvem jeg er, så vær sød at holde emnet til herinde - jeg vil ikke skabe dårlig stemning uden grund.
min mor var gennem en lille operation i øjet i torsdags, ambulant, og jeg ville gerne ringe til hende fredag og høre hvordan hun havde det, men inden jeg fik fri, så var det tid til at jeg skulle hente børn, og inden jeg fik dem til at sove, så var klokken allerede 21:15 og så syntes jeg at det var for sent, men sendte en SMS til min far og spurgte ind til hende (den kunne de altid svare på når det passede dem)
Lørdag nåede klokken også at passere 21 før jeg fik mulighed for at ringe, så der fik jeg heller ikke ringet.
Her til aften gik de heldigvis omkuld ca. 19, så jeg ville ringe til hende, men før jeg nåede at ringe tikkede der en SMS ind fra min far, hvor han spurgte hvad min mor havde gjort mig siden jeg ikke gider tale med hende.
Er jeg en dårlig datter, når jeg ikke ringer til min mor? Jeg står alene med to børn under skolealderen i hverdagen og i weekenderne har jeg også en stor på 8.
Du har kun 1 mor og jeg forstår slet ikke at du ikke har fundet 2 min ud af så mange dage at ringe til hende for at høre om alt gik godt.
Jeg synes du skal sende hende en buket blomster. Det kan du gøre online, mens børnene sover.
Mig nej, du er ikke en dårlig datter af den grund.
Anmeld
Citér