er jeg så dårlig en datter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.254 visninger
27 svar
53 synes godt om
29. maj 2016

Anonym trådstarter

hvis I ved hvem jeg er, så vær sød at holde emnet til herinde - jeg vil ikke skabe dårlig stemning uden grund.

min mor var gennem en lille operation i øjet i torsdags, ambulant, og jeg ville gerne ringe til hende fredag og høre hvordan hun havde det, men inden jeg fik fri, så var det tid til at jeg skulle hente børn, og inden jeg fik dem til at sove, så var klokken allerede 21:15 og så syntes jeg at det var for sent, men sendte en SMS til min far og spurgte ind til hende (den kunne de altid svare på når det passede dem)

Lørdag nåede klokken også at passere 21 før jeg fik mulighed for at ringe, så der fik jeg heller ikke ringet.

Her til aften gik de heldigvis omkuld ca. 19, så jeg ville ringe til hende, men før jeg nåede at ringe tikkede der en SMS ind fra min far, hvor han spurgte hvad min mor havde gjort mig siden jeg ikke gider tale med hende.

Er jeg en dårlig datter, når jeg ikke ringer til min mor? Jeg står alene med to børn under skolealderen i hverdagen og i weekenderne har jeg også en stor på 8.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2016

Englehår

Profilbillede for Englehår

Du er garanteret ikke en dårlig datter! 

Men med det sagt - har du mon så fået ringet til hende nu? 

Anmeld Citér

29. maj 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Du er sikkert ikke en dårlig datter men du burde have ringet til hende. Det vil max tage 5min. 

Anmeld Citér

29. maj 2016

MorTil3+

Du er garanteret ikke en dårlig datter, men jeg kunne nu godt ha fundet de 5 min med det samme min mor var ved sin tlf igen. 

Anmeld Citér

29. maj 2016

Anonym trådstarter

AnjaHM skriver:

Du er garanteret ikke en dårlig datter! 

Men med det sagt - har du mon så fået ringet til hende nu? 

ja, jeg skrev kort tilbage at hun ikke havde gjort mig noget, men at jeg har haft travlt med ungerne i weekenden.

Jeg tror desværre lidt at "problemet" ligger i at jeg er enlig med to-tre børn mens mine forældre var to om mig.

Anmeld Citér

29. maj 2016

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Du er sikkert ikke en dårlig datter men du burde have ringet til hende. Det vil max tage 5min. 

jeg kan se at jeg ikke fik tilføjet at mine forældre ofte går i seng mellem 21 og 22, så derfor synes jeg ikke jeg kunne ringe på det tidspunkt.

Anmeld Citér

29. maj 2016

Anonym trådstarter

MorTil3+ skriver:

Du er garanteret ikke en dårlig datter, men jeg kunne nu godt ha fundet de 5 min med det samme min mor var ved sin tlf igen. 

jeg kan se at jeg ikke fik tilføjet at mine forældre ofte går i seng mellem 21 og 22, så derfor synes jeg ikke jeg kunne ringe på det tidspunkt.

Anmeld Citér

29. maj 2016

Diosa85

Anonym skriver:

ja, jeg skrev kort tilbage at hun ikke havde gjort mig noget, men at jeg har haft travlt med ungerne i weekenden.

Jeg tror desværre lidt at "problemet" ligger i at jeg er enlig med to-tre børn mens mine forældre var to om mig.

Men har du fået ringet til hende nu så?

Anmeld Citér

29. maj 2016

Englehår

Profilbillede for Englehår
Anonym skriver:

Jeg kan sagtens sætte mig ind i, at det kan være hårdt at være selv med børn - jeg er også alene med mine to piger i længere perioder.

Men! Jeg tænker altså også at jeg nu nok kunne have fundet 5 minutter til at ringe - også selvom klokken var blevet 21. Det ville ikke gøre min mor noget. Og tog hun den ikke, så vidste hun i det mindste at jeg havde tænkt på hende  

Har du talt med din mor? 

Anmeld Citér

29. maj 2016

Kildebakken

NEJ, der er ingen regler for hvor hurtigt man skal ringe efter en operation og to en halv dag er ikke for sent. Dine forældre lyder en smule selvcentrerede, hvis de havde brug for at tale og fortælle kunne de jo bare selv havde ringet. Men man kan jo altid vælge at komme de gamle lidt i møde, så længe de ikke forventer at du skal være en ekstra mor for dem også, for du har nok at se til�� Herhjemme ringer jeg ofte med en eller flere af børnene på medhør til bedsteforældre, ungerne er med på telefonen fra de kan tale og elsker at få lov at være med. ☺

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.