Børn med 2 forskellige mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2016

Tip!

Jeg får også 2 børn med 2 forskellige. 

Min søn er 7 år, og har aldrig haft hans far i hans liv, min kæreste og jeg planlægger baby sammen.. 

Min kæreste får også børn med 2 forskellige, da han har 3 børn fra tidligere. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2016

Loa

Anonym skriver:

Tusind tak for svar alle sammen  synes det er lidt komisk min mor sagde forleden at hun synes jeg var en sjov type og hun ikk kender nogen som mig der bare kaster sig ud i børn med to forskellige mænd! Jeg personligt ser intet galt i det, det vil jo altid være ens børn ligemeget om de har samme far eller ej  glæder mig til min lille spire melder sin ankomst. Fik desuden er opkald fra min eks i går om at jeg gerne må skrive omkring graviditets forløbet så det er da kun positivt og man ka håbe han ændre mening, der er trods alt små 8 måneder endnu, ellers så klare jeg det alene 

Lader til du bestemt ikke er ene i den båd.

Tja, jeg vil ikke give din mor ret, men jeg synes også det kommer an på hvor længe man har kendt manden inden man bliver gravid. Selvfølgelig kan man aldrig vide sig sikker, men hvis man har 2-3-4 børn med forskellige mænd OG er blevet gravid ret hurtigt med dem alle, så kan jeg da godt tænke en tanke eller to - at man måske gerne må tænke lidt på børnene også.....

Anmeld Citér

1. juni 2016

Mortilsnart4

Hvor mange her inde har børn med to forskellige mænd? Er i sammen med faren eller enlige?

jeg er selv gravid, og har en datter på 4 år fra tidligere forhold.

første forhold sluttede da det desværre var et meget voldeligt forhold. Efterfølgende er jeg så blevet gravid med min nye kæreste, (graviditeten var planlagt) Men det lader til jeg blir alene den her gang igen, da han valgte at gå fra mig for to dage siden

Jeg har 4 børn med to mænd

de 3 store på 3 6 og 9 år har samme far og lille trut på knap 4 mdr har sin egen far men alle børn kalder den mindstes far  for far da deres egen ik er inde i billedet pt pga druk og stofmisbrug 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.