Børn med 2 forskellige mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2016

rytteriet

Jeg"kender" en med 5 børn med 5 forskellige fædre...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2016

sandramor

Anonym skriver:

Hvor mange her inde har børn med to forskellige mænd? Er i sammen med faren eller enlige?

jeg er selv gravid, og har en datter på 4 år fra tidligere forhold.

første forhold sluttede da det desværre var et meget voldeligt forhold. Efterfølgende er jeg så blevet gravid med min nye kæreste, (graviditeten var planlagt) Men det lader til jeg blir alene den her gang igen, da han valgte at gå fra mig for to dage siden

Sikke en æv situation du er havnet i 

men ja kender det da jeg har selv har været der.... 

Jeg har to børn med to forskellige mænd og er alene med dem 

de er afsted på samvær hver anden weekend de samme weekender... Heldigvis.... Men klart kan det være lidt af et puslespil at få det hele til at gå op nogengange... Men det lykkes alligevel altid her 

Anmeld Citér

29. maj 2016

Loa

rytteriet skriver:

Jeg"kender" en med 5 børn med 5 forskellige fædre...

Anmeld Citér

29. maj 2016

Bshizzle

Jeg har 2 børn med hver deres Far. 

Min ældste søn har så været en del af min "nye kæreste" siden han var 1 år.

Idag er han 10 år.. Og den mindste 4 år 

Anmeld Citér

29. maj 2016

Dorthe1986

Jeg er gravid med barn nummer to, som får en anden far end min den første. Tag du det bare roligt 

Anmeld Citér

29. maj 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Hvor mange her inde har børn med to forskellige mænd? Er i sammen med faren eller enlige?

første forhold sluttede da det desværre var et meget voldeligt forhold. Efterfølgende er jeg så blevet gravid med min nye kæreste, (graviditeten var planlagt) Men det lader til jeg blir alene den her gang igen, da han valgte at gå fra mig for to dage siden

Jeg har 1 barn og er ikke sammen med faderen så ved at jeg får børn med forskellige mænd

Anmeld Citér

29. maj 2016

et-ønske

Jeg har en pige på 10 år med en anden mand - og så er jeg gift med tvillingernes far, vi har været sammen i 7 år

Anmeld Citér

29. maj 2016

MorTilEn2013Dreng

Ja har en dreng på 2.5 år og venter nummer 2 dreng til november de har heller ikke samme far og pt ser det også ud til jeg bliver alene selvom den her graviditet var planlagt. Men den mindste far prøver og få mig tilbage igen

Anmeld Citér

30. maj 2016

LLT.

Anonym skriver:

jeg har børn med to forskellige. to fra tidligere og en med min nuværende som jeg er gift med i dag 

Anmeld Citér

30. maj 2016

Anonym trådstarter

Tusind tak for svar alle sammen  synes det er lidt komisk min mor sagde forleden at hun synes jeg var en sjov type og hun ikk kender nogen som mig der bare kaster sig ud i børn med to forskellige mænd! Jeg personligt ser intet galt i det, det vil jo altid være ens børn ligemeget om de har samme far eller ej  glæder mig til min lille spire melder sin ankomst. Fik desuden er opkald fra min eks i går om at jeg gerne må skrive omkring graviditets forløbet så det er da kun positivt og man ka håbe han ændre mening, der er trods alt små 8 måneder endnu, ellers så klare jeg det alene 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.