Børn med 2 forskellige mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.878 visninger
22 svar
1 synes godt om
29. maj 2016

Anonym trådstarter

Hvor mange her inde har børn med to forskellige mænd? Er i sammen med faren eller enlige?

jeg er selv gravid, og har en datter på 4 år fra tidligere forhold.

første forhold sluttede da det desværre var et meget voldeligt forhold. Efterfølgende er jeg så blevet gravid med min nye kæreste, (graviditeten var planlagt) Men det lader til jeg blir alene den her gang igen, da han valgte at gå fra mig for to dage siden

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2016

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv

Jeg har 2 børn med 2 forskellige, jeg er alene med dem nu, og har været det i 3 år. 

Anmeld Citér

29. maj 2016

Liv_86

Min anden graviditet er også med en ny. 

Min søster har også to børn med to. 

Min mor har fire med 3 så måske det er social arv

personæigt kan jeg ikke se noget galt i at have børn med forskellige

Anmeld Citér

29. maj 2016

Carina:-)

Tror det er ret normalt at have flere børn med flere forskellige mænd .

Jeg har en i bekendtskabskredsen som har fået 7 børn med 7 forskellige og folk synes da mere det er mig der er "underlig" at jeg har fået 8 med den samme mand 

Anmeld Citér

29. maj 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Hvor mange her inde har børn med to forskellige mænd? Er i sammen med faren eller enlige?

første forhold sluttede da det desværre var et meget voldeligt forhold. Efterfølgende er jeg så blevet gravid med min nye kæreste, (graviditeten var planlagt) Men det lader til jeg blir alene den her gang igen, da han valgte at gå fra mig for to dage siden

Jeg har to børn med to forskellige mænd...

Min dreng på otte bor hos sin far og kommer hos mig hveranden weekend, mens min datter på to bor hos mig... jeg er stadig kærester med hendes far, og officielt bor vi stadig sammen, men han arbejder i København og vi bor på Bornholm, så vi ser ham kun fredag til søndag...

Anmeld Citér

29. maj 2016

Benjamins'mor

Jeg har godt nok mine to med den samme, men min mor har 4 med 2 forskellige. De første 3 med min far og den sidste med hendes "nye" mand. 

Nye er i "" fordi de har været gift i 13 år  

Anmeld Citér

29. maj 2016

Venterpålillesøster

Jeg har en pige på 6 fra et tidligere forhold og er nu gravid med min "nye" kæreste, så også 2 fædre her. 

Og hvis jeg skal være ærlig så synes jeg det er pisse irriterende  især fordi at den første far ikke er særligt deltagende.

Har også sagt til min kæreste at der ikke er andre muligheder end at vi holder sammen nu  hvilket jeg selvfølgelig også håber på. Men hvor ville jeg synes det var ærgeligt at stå alene med to børn, og skal jonglere mellem at de skal have samvær med hver deres far.

Anmeld Citér

29. maj 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Jeg har godt nok kun 1 barn endnu, men jeg ved at jeg skal have flere børn. Mindst 1 barn mere. Og jeg ved at det ikke skal være med min eks, så på den måde "planlægger" jeg lidt 2 børn med 2 forskellige mænd. 

Men jeg har måske også lidt social arv der spiller ind. Min far har 7 børn med 4 kvinder. 
Min mor har giftet sig igen, dog uden at få flere børn. Men der fik vi en kæmpe sammenbragt familie. Så det med sammenbragte familier falder mig nok egentlig ret naturligt hvor andre måske synes det er lidt mærkeligt/træls. 
Min datters far (fra kernefamilie) sagde i hvert fald at han syntes tanken om en sammenbragt familie (hvis jeg får børn med en anden mand) er meget mærkelig.

Anmeld Citér

29. maj 2016

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg har to børn med to forskellige mænd, og er alene med dem. 

Ingen af dem har særlig meget kontakt eller samvær med deres fædre, så i det mindste skal jeg ikke holde styr og jonglerer det. På den anden side har jeg mine børn 24/7/365.

Anmeld Citér

29. maj 2016

God-mor

Anonym skriver:

Det gør mig ondt at høre du er blevet alene. Men det er ret normalt efterhånden at have børn med mere end en mand, så det ville jeg ikke tænke videre over. Det er da helt ok :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.