Kan BH kræve dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2016

Soonmom

Altså hvis det genere kan de godt anbefale det, men self. ikke noget de bestemmer.

Dog er min personlig holdning at barnets trivsel altså står højere end frisuren, no offence, mit barn (ligegyldigt om det er dreng eller pige) skulle ikke have så langt hår hvis det generede

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2016

ønskebørn74

Aisha skriver:

Her er han. 

Han er da bare sej, og de skal da enten uddybe eller lukke røven.

Var blevet SÅ harm..

Anmeld Citér

26. maj 2016

Kløver

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Selvfølgelig kan de intet kræve i den sammenhæng - det bestemmer I som forældre. Men de kan forsøge at vejlede jer hvis de oplever at sin søn er hæmmet i forhold til aktiviteter, på en måde som ikke er hensigtsmæssig... så prøv at tale med den pædagog som nævnte det?

Enig her  

Anmeld Citér

26. maj 2016

PernilleogLouis

Soonmom skriver:

Altså hvis det genere kan de godt anbefale det, men self. ikke noget de bestemmer.

Dog er min personlig holdning at barnets trivsel altså står højere end frisuren, no offence, mit barn (ligegyldigt om det er dreng eller pige) skulle ikke have så langt hår hvis det generede

Men som jeg forstår det så genere det jo ikke barnet??

Anmeld Citér

26. maj 2016

4kløver

Ved min søn blev der også spurgt om om ikke snart skulle klippes men med smil på læben og næste dag satte jeg hans hår op i sjov. Men er skulle han klippes 

jeg var nok blevet paf vis det var mig. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

26. maj 2016

Bebsen

Aisha skriver:

Her er han. 

Sejt garn, her prøver vi at gro det samme, og ingen pædagog eller lærer skal kræve at han skal klippes, giv ham et drenge pandebånd eller noget andet så han evt nemt lige kan få håret væk. Gætter på de tænker han er irriteret over det da han netop skal fjerne det fra øjet/øjnene rimeligt ofte og den tanke kan jeg sådan set godt forstå... De kan foreslå, men ikke kræve en klipning.

Syns egentligt det er drøn flabet af pædagogen. 

Anmeld Citér

26. maj 2016

Aristocats

Hvor er det bare nogle seje frisurer jeres drenge har  

Jeg synes også det var en lidt underlig kommentar at komme med, nok mest på grund af ordvalget - altså hvis de sagde at nu skulle han altså snart klippes, somom det er påkrævet eller forventet. 

Jeg tror dog det er meget normalt at børn leger med deres hår og hvis din dreng er glad for håret, så er der vel ingen tvivl om at det ikke skal klippes! 

Jeg tænker måske også, at det er fordi han er en dreng med "langt" hår og så lægger de mere mærke til at han leger med håret, end de andre drenge for eksempel? 

Anmeld Citér

26. maj 2016

Lenchick

Her har vi også en lillebror på knap 2 med de lækreste bløde krøller og længere hår. 

En pædagogmedhjælper (vikar) sagde en dag da vi hentede storesøster "hyggeligt du har lillesøster med" mens han grinede højlydt. Drengen var klædt i meget drenget tøj og det blev sagt kun fordi samme vikar selv er karseklippet og ikke mener drenge skal have langt hår. 

Siden den dag har jeg ikke brudt mig om denne vikar. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.