Fødselsforberedelse - Er det nødvendigt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.890 visninger
24 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. maj 2016

Anonym trådstarter

Er det nødvendigt med fødselsforberedelser eller kan man klare sig ved at læse, se videoer osv.

Det er min første graviditet, og vil gerne høre om der er nogen her der har født uden nogen form for fødselsforberedelse, hvordan gik fødslen og var der andre måder I/du forberedte jer/dig på?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2016

Soonmom

Vi var til rundvisning på fødegangen, hvilket var super godt og hende der viste rundt informerede om rigtig mange ting og det var super godt, det ville jeg ikke have været for uden.

Vi var til en fødselsforberedelsestime, og det var så kedeligt  Vi var seriøst ved at falde i søvn og der var ingen nye informationer vi ikke kunne have læst os til eller havde fået til rundvisningen, så det var total spild af tid. + at hun nævnte de samme ting igen og igen, og da der endelig kom noget nyt og spændene, måtte hun køre hurtigt igennem det fordi tiden var gået. 

Anmeld Citér

24. maj 2016

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Vi var til rundvisning på fødegangen, hvilket var super godt og hende der viste rundt informerede om rigtig mange ting og det var super godt, det ville jeg ikke have været for uden.

Vi var til en fødselsforberedelsestime, og det var så kedeligt  Vi var seriøst ved at falde i søvn og der var ingen nye informationer vi ikke kunne have læst os til eller havde fået til rundvisningen, så det var total spild af tid. + at hun nævnte de samme ting igen og igen, og da der endelig kom noget nyt og spændene, måtte hun køre hurtigt igennem det fordi tiden var gået. 

Vi skal også til rundvisning på fødegangen 

Men hvordan gik fødslen (hvis du da har født endnu), og har du slet ikke brugt andet end det du fik af information på rundvisningen? 

Anmeld Citér

24. maj 2016

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Jeg har aldrig været på rundvisning 

Og aldrig været til fødsels forberedelse 

Anmeld Citér

24. maj 2016

2babygirls

Anonym skriver:

Er det nødvendigt med fødselsforberedelser eller kan man klare sig ved at læse, se videoer osv.

Det er min første graviditet, og vil gerne høre om der er nogen her der har født uden nogen form for fødselsforberedelse, hvordan gik fødslen og var der andre måder I/du forberedte jer/dig på?

Nej!!!!!!! Bare husk at trække vejret det er det vigtigste!

Anmeld Citér

24. maj 2016

Anonym trådstarter

Problembarnet skriver:

Jeg har aldrig været på rundvisning 

Og aldrig været til fødsels forberedelse 

Okay og du har ikke følt du manglede nogen forberedelse på nogen måde?? 

Anmeld Citér

24. maj 2016

Soonmom

Anonym skriver:

Vi skal også til rundvisning på fødegangen 

Men hvordan gik fødslen (hvis du da har født endnu), og har du slet ikke brugt andet end det du fik af information på rundvisningen? 

Jeg havde en fantastisk fødsel og gik heller ikke så meget i stykker,  så det kunne  ikke have været bedre 

Anmeld Citér

24. maj 2016

Vivienne

Jeg har selv som førstegangsfødende haft meget glæde af fødselsforberedelserne og ville til enhver tid anbefale dem til førstegangsfødende, da man jo ikke aner hvad der kommer til at ske. 

Du kan altid møde op til den første og se om du får noget ud af det. 

Anmeld Citér

24. maj 2016

Liv_86

Jeg var kun til en meget kort rundvisning på fødegangen. 

Fødslen gik fint. Min krop havde selv helt styr på det. 

Føler slet ikke at jeg manglede nogen form for forberedelse. Så jeg synes ikke det at det er et absolut must. 

Men der er sikkert nogen der har glæde af det

Anmeld Citér

24. maj 2016

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Jeg havde en fantastisk fødsel og gik heller ikke så meget i stykker,  så det kunne  ikke have været bedre 

Skønt at høre. Tak for svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.