Anonym skriver:
Hej alle
jeg lå ved siden af min mand i sengen og græd. Men nu tog jeg min dyne og kommet i stuen og mine tårer triller på mine kinder. 

Historien går ud på at, vi var alle til min svogers fødselsdag her i lørdags. Svigermor havde en pose hver med 2 små Smarties pakker i hver til de yngste ( vores datter og min svogers søn som er halvandet månede ældre end vores datter.
Til eftermiddags kaffe fik de hver sin pose. Og vi gav vores datter den ene pakke Smarties og tænkte at den anden kan hun få i bilen på vej hjem. Men fortiden irriterer min datter hendes øre og har svært ved at koncentrer sig ved aftensmaden. Så da aftensmaden kom begyndte hun at være urolig efter hun har spist lidt. Så min mand sagde lad os give hende den nu i stedet for. Jeg ledte der hvor jeg har lagt den men fandt så ud af derefter at deres yngste søn som er halvandet månede ældre end vores datter har taget den og åd den.
Jeg synes det var træls og var ked af på min datters vegne. Men da vi var i lægeværelset og drengen kom til mig sagde jeg med bredt smil og sjov i min stemme at det var altså min datters som han åd og gav ham to bløde prik på hans mave og drengen smilte. Men min svigerinde sagde at hvad kan man ellers forvente af en 2 årig mens min svigermor og MIN MAND sagde nej nej. Jeg tog mig ikke af det og sagde bare til hende at det har jeg aldrig sagt men jeg bliv ked for min datters vegne og hun sagde nej men behøver ikke det hysteri. Hvordan kan hun kalde det forhysteri når jeg bare sagde at jeg er ked af på min datters vegne????
Når men vi kom hjem og her idag gik vi en tur mig og min mand og vores datter og emnet dukket op igen. Hvorpå min mand siger nøjagtig som min svigerinde sagde at hvad havde jeg tænkt at forvente fra en 2 årig.
HELT ÆRLIG HVOR FOR DE DE ORD FRA NÅR JEG ALDRIG IKKE EN GANG TÆNKT PÅ DET SÅDAN???
Også derefter siger han at drengen var ved at vælde af de brik jeg gav ham på maven.
SERØST JEG TROEDE IKKE MINE EGNE ØRE AT MIN MAND SAGDE DET. 

FATTER IKKKE AT HAN BRYD HELT UD OVER BITTE BLØDE PRIK PÅ HANS NEVØS MAVE OG FÅET DET TIL AT LYDE SOM OM JEG SLOG DRENGEN IHJEL. Når han FUCING TIT STÅ OG RÅBER OG HÆVER STEMMEN OVER VORES DATTTER OVER DET MINDSTE HUN GØR.?????? 

Jeg er så knust såret og ikk mindst dårlig samvittighed over de gange jeg hævede stemmen over min egen DATTTER . Føler mig som den dårligste mor og er så indebrandt på ham

JA SORRY MINE ORD MEN HVEM POKKER ER HANS BARN AF DE TO VAAARRR????? 

Fortæl mig ærligt de damer
ER DER NOGET GALT MED MIG????
What! Du kan da umuligt være " så knust" over det? Jesus for en overreaktion! Jeg er faktisk dybt chokeret - livet må være svært, når man direkte bliver ked af det på sin 2-årige datters vegne over at en jævnaldrende fætter har spist et stykke slik Om du har talt til nevøen i for skarpe vendinger aner jeg ikke - personligt havde jeg sket ikke nævnt det for ham... Det er et stykke slik for pokker!!!