Jeg kan sagens forestille mig det med at du i sjov / kærlig ment har givet drengen bløde prik på maven, ligesåvel som du kunne have nusset ham på armen eller have haft givet ham et kærligt kram, mens du har fortalt ham, at det var hendes chokolade han fik spist
jeg ser overhovedet INTET forkert i det du har gjort, tværtimod, så ser jeg det forkert, at forældrene til ham ikke har fortalt deres søn, at man altså ikke tager andres ting.
Og så er det ligemeget om barnet er halvandet, to, tre eller hvor mange år det er, så er det ren opdragelse, at man lærer sine børn, at sådan Gør man ikke.
Hvis han havde Været min søn, og havde taget noget fra et andet barn, så havde jeg da bestemt på en stille og roligt måde fortalt ham, at den handling ikke var særlig sødt gjort, JEG skal lære mit barn tingene, om hvad der er rigtigt og forkert.
Så igen, du er ikke hysterisk, her syntes jeg det er drengenes forældre der opdager forkert hvis de ikke fortæller ham at sådan noget ikke er okey.
Ligesåvel som hvis et barn på to år fx tager sin mors læbestift og knækker, så er jeg os meget sikker på at moderen ville blive lidt dame sur på sit barn.
Anmeld
Citér