Anonym skriver:
Jeg overvejer også at søge hjælp så jeg ka komme af med det. Men hele juni måned vil jeg frygte at det sker. Jeh glæder mig desværre ikk til ferie pga terror og flyve turen, se nu bare der fly i torsdags
Jeg synes du skal søge hjælp, når du har det sådan. Når din frygt overdøver glæden ved at tage på ferie for eksempel, så er den som sagt ikke længere på et "fornuftigt" plan og det tyder også på, at dine tanker og frygt påvirker dig i længere perioder/i dagligdagen.
Alle mennesker har bekymringer og det er heller ikke unormalt lige at skænke terror en tanke - men det skal ikke være på det plan, som du oplever det! Det du oplever lyder som angst og ikke blot en bekymring, som de fleste mennesker kan støde ind i.
Som sagt, hvis du har en tendens til for eksempel at læse artikler og blive rigtigt bange for specifikke ting til punktet hvor du ikke rigtigt kan slippe det igen, så synes jeg du stærkt skal overveje at søge hjælp, for det er bare sådan et opslidende mønster.
Din angst for terror er ude af proportioner og det skal ikke være sådan, at du kan gå og være så bange for ting at det går udover gøremål etc. 
Anmeld
Citér