Jeg tror at langt de fleste mennesker er bange for terror angreb i større eller mindre grad, sådan som tingene ser ud i dag.
Men husk også på at der er større chance for at blive ramt af en meteor end at være udsat for et terror angreb. 
Det siger jeg ikke fordi jeg ikke anerkender din frygt, for egentligt er den jo meget "reel" - men chancen for at det sker er så umådeligt lille, at det ville være synd at være så konstant bange for at det sker.
Jeg kender også til at være bange for rigtigt mange ting og du fodrer altså bare frygten ved at læse om de forfærdeligheder der sker. Jeg ved godt det kan være svært, men du er simpelthen nødt til at stoppe dig selv i at læse disse artikler mm. for ja, det kan virkelig sætte nogle tanker igang som bare ikke er sjove eller konstruktive.
Det er jo menneskeligt at være bange for at for eksempel terror sker, men det må bare ikke være sådan, at du er bange for at tage på ferie eller bevæge dig rundt i København - for så har frygten taget over på et punkt, hvor den ikke længere er fornuftig eller bare på det "menneskelige" plan, så at sige. Hvis du har en tendens til at din frygt for ting fylder rigtigt meget og eventuelt stopper dig i at gøre ting, så hold lige øje med om det eventuelt er noget du skal have noget hjælp til, for det er bare så trættende og slet ikke sundt for hovedet at gå rundt i den spiral. 
Anmeld
Citér