Tror i han vil gå fra mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2016

Anonymor

Jeg kan simpelthen ikke slippe denne tråd, og det er lige før jeg håber, at nogen har kontaktet din kæreste i den periode, hvor dit brugernavn indeholdt dit fulde navn, hvis ikke du selv tager ansvar for dine handlinger. Jeg undskylder, at det lyder rimelig drastisk, men som jeg forstår dine tidligere tråde, så bor i heller ikke alene sammen endnu, men bor faktisk hos forældre.

Jeg synes virkelig, at det er  dybt, dybt, dybt uansvarligt ligefrem at  planlægge og arbejde hårdt på at blive gravid bag din kærestes, når i tilmelde er så unge og ikke en gang bor selv (med mindre i er flyttet siden den tråd du skrev, men det bliver dit valg ikke mere fornuftigt af)! Hvad er det dog for et liv, du tilbyder det her barn? Hvor er din ansvarsfølelse? Handler det bare om en romantiske baby-tanke, eller er du rent faktisk klar over, og har reflekteret over hvad det indebærer at have et barn? Og hvad du byder barnet, såfremt far fravælger det, og det må vokse op uønsket af sin far?
Hvad med økonomien? Hvis i kun har 3500 til rådighed, når alt er betalt, mener du så virkelig, at det er nok penge til at forsøge jer som familie og et barn? Du aner ikke, hvilket barn du får. Du aner ikke, om i får skyhøje medicinudgifter. Du aner ikke hvilke uventede udgifter, der er forbundet med barnet.. Og i skal jo stadig have penge til jer selv også. Og har i overhovedet råd til alt det udstyr, det kræver at have en baby, når i efter egen beretning har gæld, bliver afvist på lån af banken osv? Kan du betale alt det selv, hvis far beslutter ikke at være en del af det?

Min mor gjorde det der. Min far ville ikke være far endnu. Hun lod som om hun tog p-piller, men blev planlagt gravid bag hans ryg. Min far ved ikke, at jeg ved, han ikke ønskede mig, og han tog heldigvis ansvaret og har været gentleman nok til aldrig at fortælle mig sandheden. Den fortalte min mor mig. Men jeg kan fortælle dig, at det er hårdt at vide, at man ikke var fuldt ønsket af begge forældre, at vide man nok mest dækkede et behov ens mor havde, og sæt så hvis din kæreste ikke er en lige så stor gentleman som min far, men faktisk vælger ikke at være en del af barnets liv? Vil du virkelig byde dit barn det  med vilje, når du har muligheden for at bruge prævention og skabe kernefamilien, når din kæreste er klar?

Jeg prøver normalt at være meget large og formulere mig pænt, men jeg synes, at den adfærd du viser og mangel på omtanke er dybt egoistisk. Du har problemer i dit forhold, fordi din kæreste ikke hjælper nok. I er ikke ret gamle, og han ønsker ikke børn. I bor, med mindre i er flyttet, stadig hjemme. Alligevel planlægger du en graviditet bag hans ryg... Jeg har simpelthen ikke ord for, hvor meget det er meget klare tegn på, at du helt klart skal vente med at påtage dig det enorme ansvar det er at være mor! Please, stop det nu! Før du skaber alvorlige konsekvenser for et uskyldigt barns liv. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2016

modesty

kristina1124 skriver:

Hejsa. 

Jeg står i den situation, at min kæreste ikke vil have et barn endnu, han siger han som minimum skal være 25 år før han bevæger sig ud i det med børn ( han er 22 år nu ). 

Problemet er, at jeg har en defekt æggestok og har derfor meget svært ved, at få børn. Jeg har derfor sagt til ham "Hvis jeg bliver gravid, så beholder jeg barnet uanset hvad" men så siger han, at så ved han ikke hvordan han vil reagere, om han ville gå fra mig eller hvad han ville???... 

Vi har det dejligt sammen og vi har været sammen i lidt over 3 år.. 

Har i noglesinde været ude for, at jeres kæreste har sagt som min? At han måske ville gå fra jer hvis du beholdte barnet? 

Hvis ja, er jeres kæreste så gået fra jer? Og kom han tilbage efter tænkning? 

Please hjælp! 

Okay, nu har jeg også læst dine andre tråde. Jeg kommer til at skrive nogle grimme ting, og fred være med hvis jeg bliver anmeldt eller smidt ud:

Du må enten være et meget, meget uintelligent menneske, grænsende til det retarderede. Eller en meget, meget ussel og skruppelløs person. Eller måske en kombination af begge. Jeg hælder dog til det første.

Hvad fanden tænker du på??!! Du spiller lotteri med andre menneskers liv. Din kærestes og dit (forhåbentligt ikke) fremtidige barns. Du er totalt egoistisk og ansvarsløs. Du er IKKE I NÆRHEDEN af at være klar til at blive mor. Og oven i alt det her brokker du dig over at have en mand som ikke hjælper til derhjemme med det praktiske. Ej men altså, jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde, så absurd er det. Hvordan f*nden tror du at det kommer til at blive derhjemme hvis han bliver ufrivillig far med alt hvad det indebærer af manglende nattesøvn, manglende sex, manglende tid til sig selv og sit eget liv? 

Hvis det ikke var fordi du har været aktiv på sitet i så lang tid, ville jeg være sikker på at du var en troll, for så dum kan man da ikke være. Du har jo absolut intet begreb om hvad det vil sige at give et lille barn et ordentligt liv. 

Enten er din kæreste lige så retarderet som dig (hvis han dyrker bevidst ubeskyttet sex med dig) eller også svigter du ham i en helt absurd grad. Uanset hvad, så håber jeg at han finder ud af hvad du har gang i og forlader dig inden det er for sent.

Anmeld Citér

23. maj 2016

Vivienne

kristina1124 skriver:

Hejsa. 

Jeg står i den situation, at min kæreste ikke vil have et barn endnu, han siger han som minimum skal være 25 år før han bevæger sig ud i det med børn ( han er 22 år nu ). 

Problemet er, at jeg har en defekt æggestok og har derfor meget svært ved, at få børn. Jeg har derfor sagt til ham "Hvis jeg bliver gravid, så beholder jeg barnet uanset hvad" men så siger han, at så ved han ikke hvordan han vil reagere, om han ville gå fra mig eller hvad han ville???... 

Har i noglesinde været ude for, at jeres kæreste har sagt som min? At han måske ville gå fra jer hvis du beholdte barnet? 

Please hjælp! 

Et råd til dig: 

Brug hellere dit krudt på at besøge en psykolog for at finde ud af hvad du fejler i HOVEDET!

Jeg håber for din kæreste, at han finder ud af hvilken syg person han er i forhold med og forlader dig på stedet. 

Stakkels mand!

Anmeld Citér

23. maj 2016

Just123

kristina1124 skriver:

Hejsa. 

Please hjælp! 

'Tør slet ikke begive mig ud i en lejlighed med ham altså...��' 

- dette skrev du i et opslag for 6 uger siden, men alligevel gør du alt for at få barn med ham, endda uden han er bevidst om det??? Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive til dit spørgsmål.. Andet end nej, min mand og jeg snakker om sådanne ting, og hvis jeg ikke var klar når han var, så ventede han på mig.. Ligeledes ville jeg gøre hvis det var omvendt!! 

Og så håber jeg sku at din stakkels kæreste skrider, og gerne før han får gjort dig gravid! 

Anmeld Citér

23. maj 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg synes simpelthen det er vildt, at du planlægger et barn bag din kærestes ryg? Hvad tænker du dog på?

jeg gad godt vide, hvad du tænker, når du læser de svar, som du har fået i tråden..? Kan du se hvorfor folk reagerer som de gør? 

Og ja, jeg tror, din kæreste ville smutte - tænk på det barn, som det kan gå ud over, hvis du er gravid... 

Anmeld Citér

23. maj 2016

Zelinasmor

Min Eks (min datters far) havde en kæreste der smed p-pillerne og blev gravid bagom ryggen på ham inden han fandt sammen med mig. Hun vidste at han ikke var klar. Han var grædefærdig. Han ønskede ikke barnet og det vidste hun. Så han gik selvfølgelig. Men nu står det en efterhånden 6 årig dreng uden sin far i sit liv pga sin egoistiske mor. Ikke nok med det er han tvunget til at betale 1300kr hver måned til hende i børnepenge. Alt dette fordi han stolede blindt på hende. Han smuttede da hun fortalte hun var gravid og han har ikke tilgivet hende den dag i dag og det forstår jeg godt! Få noget hjælp. Du fejler et eller andet. Havde jeg dit fulde navn skulle jeg tage fat i ham og fortælle ham sandheden.

Anmeld Citér

23. maj 2016

Diosa85

Zelinasmor skriver:

Min Eks (min datters far) havde en kæreste der smed p-pillerne og blev gravid bagom ryggen på ham inden han fandt sammen med mig. Hun vidste at han ikke var klar. Han var grædefærdig. Han ønskede ikke barnet og det vidste hun. Så han gik selvfølgelig. Men nu står det en efterhånden 6 årig dreng uden sin far i sit liv pga sin egoistiske mor. Ikke nok med det er han tvunget til at betale 1300kr hver måned til hende i børnepenge. Alt dette fordi han stolede blindt på hende. Han smuttede da hun fortalte hun var gravid og han har ikke tilgivet hende den dag i dag og det forstår jeg godt! Få noget hjælp. Du fejler et eller andet. Havde jeg dit fulde navn skulle jeg tage fat i ham og fortælle ham sandheden.

Bare lige et nysgerrigt spørgsmål. Ser din kæreste ikke barnet Idag heller ? 

Forstår sq godt han skred ig håber Kristinas kæreste gør det samme 

Anmeld Citér

23. maj 2016

S.S.Robin

modesty skriver:

Okay, nu har jeg også læst dine andre tråde. Jeg kommer til at skrive nogle grimme ting, og fred være med hvis jeg bliver anmeldt eller smidt ud:

Du må enten være et meget, meget uintelligent menneske, grænsende til det retarderede. Eller en meget, meget ussel og skruppelløs person. Eller måske en kombination af begge. Jeg hælder dog til det første.

Hvad fanden tænker du på??!! Du spiller lotteri med andre menneskers liv. Din kærestes og dit (forhåbentligt ikke) fremtidige barns. Du er totalt egoistisk og ansvarsløs. Du er IKKE I NÆRHEDEN af at være klar til at blive mor. Og oven i alt det her brokker du dig over at have en mand som ikke hjælper til derhjemme med det praktiske. Ej men altså, jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde, så absurd er det. Hvordan f*nden tror du at det kommer til at blive derhjemme hvis han bliver ufrivillig far med alt hvad det indebærer af manglende nattesøvn, manglende sex, manglende tid til sig selv og sit eget liv? 

Hvis det ikke var fordi du har været aktiv på sitet i så lang tid, ville jeg være sikker på at du var en troll, for så dum kan man da ikke være. Du har jo absolut intet begreb om hvad det vil sige at give et lille barn et ordentligt liv. 

Enten er din kæreste lige så retarderet som dig (hvis han dyrker bevidst ubeskyttet sex med dig) eller også svigter du ham i en helt absurd grad. Uanset hvad, så håber jeg at han finder ud af hvad du har gang i og forlader dig inden det er for sent.

Ved du hvad? Jeg har tænkt præcis det samme. Er det en troll vi har med at gøre her? En der nyder at skabe drama?? 

Anmeld Citér

24. maj 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
kristina1124 skriver:

Hejsa. 

Please hjælp! 

Du skrev for 6 uger siden: "Elsker bare at hjælpe og sørge for, at mine medmennesker har det godt.. Er desværre nok FOR god af mig får aldrig noget igen... Ikke engang en buket blomster på min fødselsdag fik jeg, bare fordi han ikke havde råd til en ting til mig - det havde han ikke engang tænkt på.. Ih hvor er det bare træls med sådanne fyre bliver simpelthen så ked af det.." 

Det, du har gang i nu, er IKKE udtryk for, at du er for god af dig. Det er en dybt egoistisk handling, som kan ramme både din kæreste og et evt. barn meget hårdt. 

Du skriver nu, at I har det dejligt sammen. Det fremgår heller ikke ligefrem af det, du skrev dengang. 

Jeg tror, du vil have godt af at tale med nogen, der kan få dig til at se på dig selv og din situation med realistiske øjne, for der er MEGET langt fra din opfattelse af dig selv og din tilværelse til det, du foretager dig i praksis. 

Anmeld Citér

24. maj 2016

Sedigfor

Jeg håber for hans egen skyld at han smutter og der er en eller flere som har taget kontakt til ham da. Han fortjener langt bedre end dig som det ser ud nu. 

Ja jeg kunne skrive mange grimme ting om dig, for mam snyder sig fandme ikke til en graviditet! Det er nok det aller sidste man gør.. Føj siger jeg bare! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.