Tror i han vil gå fra mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.538 visninger
35 svar
193 synes godt om
22. maj 2016

kristina1124

Hejsa. 

Jeg står i den situation, at min kæreste ikke vil have et barn endnu, han siger han som minimum skal være 25 år før han bevæger sig ud i det med børn ( han er 22 år nu ). 

Problemet er, at jeg har en defekt æggestok og har derfor meget svært ved, at få børn. Jeg har derfor sagt til ham "Hvis jeg bliver gravid, så beholder jeg barnet uanset hvad" men så siger han, at så ved han ikke hvordan han vil reagere, om han ville gå fra mig eller hvad han ville???... 

Vi har det dejligt sammen og vi har været sammen i lidt over 3 år.. 

Har i noglesinde været ude for, at jeres kæreste har sagt som min? At han måske ville gå fra jer hvis du beholdte barnet? 

Hvis ja, er jeres kæreste så gået fra jer? Og kom han tilbage efter tænkning? 

Please hjælp! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2016

lineog4

kristinakjæp skriver:

Hejsa. 

Jeg står i den situation, at min kæreste ikke vil have et barn endnu, han siger han som minimum skal være 25 år før han bevæger sig ud i det med børn ( han er 22 år nu ). 

Problemet er, at jeg har en defekt æggestok og har derfor meget svært ved, at få børn. Jeg har derfor sagt til ham "Hvis jeg bliver gravid, så beholder jeg barnet uanset hvad" men så siger han, at så ved han ikke hvordan han vil reagere, om han ville gå fra mig eller hvad han ville???... 

Har i noglesinde været ude for, at jeres kæreste har sagt som min? At han måske ville gå fra jer hvis du beholdte barnet? 

Please hjælp! 

Min mand ønskede ikke flere børn da jeg blev gravid med nummer 4. Jeg havde spist p-piller og gjort alt hvad der var muligt for mig for at beskytte mig selv. Han gik ikke, men det var ikke sjovt. Det var virkelig en seriøs krise i vores forhold, ja her efter 6 år vil jeg egentlig sige vi aldrig er kommet helt tilbage til det gode forhold vi have før især ikke seksuelt. 

Jeg håber I gør alt for at beskytte jer mod graviditet, for min erfaring er det ikke er en dans på roser at blive forældre til et barn hvor ikke begge forældre ønsker det - det behøver ikke være planlagt men ønsket, vores første fælles barn var uplanlagt ønske barn, og det havde slet ikke samme konsekvenser 

Anmeld Citér

22. maj 2016

KissMeKissMeKissMe

kristinakjæp skriver:

Hejsa. 

Please hjælp! 

Hvorfor har du meget svært ved at få børn fordi din ene æggestok er defekt? Så længe den anden er normal har du vel fine chancer? 

Synes lidt jeg læser dit indlæg som at I ikke bruger prævention, hvilket er mega dumt, når den ene ikke vil have barnet? Synes din kæreste selv, at det er smart? Og har du lyst til at få et barn med en, der ikke har lyst? Desuden forstår jeg godt, at han gerne vil være 25. Det er da stadig ret tidligt. Kunne forstå, at du var træt af det, hvis han sagde 45 eller sådan noget. 

Det er lige mine indskydelser omkring dit problem. Men for at svare konkret på dit spørgsmål, så nej. Min kæreste har aldrig sagt som din, men vi brugte også beskyttelse indtil begge var klar til børn. 

Anmeld Citér

22. maj 2016

KissMeKissMeKissMe

Nå nu har jeg lige set dine tidligere debatter og kan se, at du aktivt prøver at blive gravid - endda med ÆL-teste og babyklister... Ved din kæreste det og at I ikke bruger prævention?  

Det lyder virkeligt dumt. Jeg dømmer ingen for at være skrukke tidligt, men så må du finde en kæreste, som er klar på det. Alt andet er da dømt til at gå galt. 

Anmeld Citér

22. maj 2016

lineog4

Ej nu blev jeg også nysgerrig - mit aller bedste råd: stop med at forsøge at blive gravid, brug prævention. Du har ingen ret til at snyde din kæreste og opdager han det så er der en stor sandsynlighed for han går sin vej. Du skal ikke bruge babyklister eller andet uden hans viden, du skal derimod sørge for I bruger kondom, du bruger p piller eller noget andet. 

Han har meldt klart ud og det må du respekterer ellers er jeres forhold bygget på den ene løgn efter den anden. 

Anmeld Citér

22. maj 2016

rytteriet

Brug prævention!

Anmeld Citér

22. maj 2016

rytteriet

Det er ham der INTET laver i hjemmet kan jeg nu læse. Hvorfor dog få børn med ham? Og hvorfor babyklister og æl fokus hvis I skal UNDGÅ graviditet??

Anmeld Citér

22. maj 2016

Flødebollen

kristinakjæp skriver:

Hejsa. 

Please hjælp! 

Håber ikk, I bruger den defekte æggestok som prævention. Slet ikke når din kæreste direkte siger, han ikke ønsker børn. Har din læge sagt at du med den defekte æggestok vil have sværere ved at blive gravid? Fakta er at den anden virker og derfor er der altid risiko for graviditet. Synes din kæreste fortjener at i passer på hinanden 

Anmeld Citér

22. maj 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min kusine valgte at snyde sin kæreste til en graviditet, selvom han altid havde sagt at han på ingen måder var klar til at få børn, og at han slet ik var sikker på at han ville have børn.

Hun redfærdiggjorde det overfor sig selv med at han jo med tiden ville blive glad for babyen osv osv osv.

Lang historie kort, hun snød sig til en graviditet, også snart han fandt ud af det gik han fra hende og har overhovedet ik set barnet i 19 år og har sagt at han på intet tidspunkt vil have noget med hende at gøre, hvilket jeg virkelig godt kan forstå!! Vh stine

Anmeld Citér

22. maj 2016

Bebsen

kristinakjæp skriver:

Hejsa. 

Please hjælp! 

Wow.... 

Jeg håber da næsten han vil gå fra dig hvis det er, for så har du i mere end et år forsøgt at få barn med ham selvom han ikke vil/føler sig klar. Det er groft! Sorry to say! 

Du har endda fået udpenslet at dine chancer for graviditet ikke er så dårlige som du bilder dig selv og din partner ind. 

Stop dig selv, og vent til din kæreste er klar, det er simpelthen ikke okay at lave et barn med en mand der ikke ønsker det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.