Tror i han vil gå fra mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2016

Anonymor

Jeg synes godt nok det er vildt fejt at føre ham bag lyset, uanset om han bare kunne bruge prævention selv eller ej.

Du forsøger jo aktivt. Der er ikke tale om uheld. Helt ærligt, når du forsøger aktivt at få barn med en ung mand som direkte har sagt nej, så synes jeg virkelig ikke du er tilstrækkelig moden til at håndtere det ansvar at stå med et lille barn.

Det lyder groft, og jeg beklager, men hvis der er noget man SKAL kunne som mor, så er det at sætte egne behov til side, og det lyder ikke til du kan det..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2016

Rauw

Når du hedder dit for og efternavn som brugernavn, er du så ik bange for din kæreste/ eller dit barn, en dag vil Google dig og se hvilket bedragerisk menneske du er? Eller at fremmede finder dig på Face nu og sladre til din kæreste om dine planer?  Du kan ikke bare stole blindt på at alle mennesker vil dig det godt. 

Anmeld Citér

22. maj 2016

Flødebollen

Bebsen skriver:

Wow.... 

Jeg håber da næsten han vil gå fra dig hvis det er, for så har du i mere end et år forsøgt at få barn med ham selvom han ikke vil/føler sig klar. Det er groft! Sorry to say! 

Du har endda fået udpenslet at dine chancer for graviditet ikke er så dårlige som du bilder dig selv og din partner ind. 

Stop dig selv, og vent til din kæreste er klar, det er simpelthen ikke okay at lave et barn med en mand der ikke ønsker det. 

Hvor står det? Har ikke kigget hendes tidl tråde igennem for at være ærlig ..

Anmeld Citér

22. maj 2016

CutieKiwi

Ærligt: Ja det tror jeg han vil. Han har meldt klart ud at han ikke ønsker børn lige nu.

Og hvis han er uvidende om at du gør alt hvad du kan for at opnå graviditet (babyklister, ægløsningstest) synes jeg det er dybt dybt uansvarligt af dig. Et barn fortjener sgu en far som gerne vil barnet. Du er nødt til at se ud over dine egne behov.

Anmeld Citér

22. maj 2016

Diosa85

Vil sige sådan at hvis han har meldt klart ud at han ikk ønsker børn nu og du prøver at snyde ham. Så håber jeg at han går fra dig for så fortjener han bedre. Sorry to say it. Men ingen skal tvinges til en rolle de ikk ønsker. 

Anmeld Citér

22. maj 2016

CutieKiwi

Og hvis han er vidende om at du ikke tager ppiller håber jeg han er voksen nok til at komme gummi på, når nu han ikke ønsker børn endnu 

Anmeld Citér

22. maj 2016

Spirrevip

Jeg ved én ting, og det er at jeg ville gå fra en person, hurtigere end en hest kan løbe, hvis personen planlagde graviditet bag min ryg. I er parforhold er respekt og forståelse nogle af de vigtigste aspekter, og hvis man ikke respekterer hinanden, så skal man bare ikke være sammen. Synes du bør begynde at tænke på, om du gerne vil være sammen med ham resten at dine dage, for så skal du ligge detil der på hylden, indtil han også er klar. Venlige tanker herfra. 

Anmeld Citér

22. maj 2016

ErDuHerIkkeSnart

Det er meget, meget grimt det du er i gang med at gøre mod din kæreste - og imod et eventuelt kommende barn. Du skal stoppe det lige med det samme - og så synes jeg faktisk at du skal tale med nogen om alvoren i de ting du foretager dig, og om hvordan man tager ansvar for sig selv og sin fremtid. 

Anmeld Citér

23. maj 2016

Bebsen

Flødebollen skriver:

Hvor står det? Har ikke kigget hendes tidl tråde igennem for at være ærlig ..

Det er netop de tidligere tråde jeg henviser til 

Anmeld Citér

23. maj 2016

modesty

kristina1124 skriver:

Hejsa. 

Jeg står i den situation, at min kæreste ikke vil have et barn endnu, han siger han som minimum skal være 25 år før han bevæger sig ud i det med børn ( han er 22 år nu ). 

Problemet er, at jeg har en defekt æggestok og har derfor meget svært ved, at få børn. Jeg har derfor sagt til ham "Hvis jeg bliver gravid, så beholder jeg barnet uanset hvad" men så siger han, at så ved han ikke hvordan han vil reagere, om han ville gå fra mig eller hvad han ville???... 

Vi har det dejligt sammen og vi har været sammen i lidt over 3 år.. 

Har i noglesinde været ude for, at jeres kæreste har sagt som min? At han måske ville gå fra jer hvis du beholdte barnet? 

Hvis ja, er jeres kæreste så gået fra jer? Og kom han tilbage efter tænkning? 

Please hjælp! 

Bruger I ikke prævention?

Det at du har en defekt æggestok betyder ikke at du har "meget svært" ved at få børn. Det betyder bare at det kommer til at tage længere tid. Hver anden måned har du lige så store chancer som alle andre. Det er altså absolut ikke nogen grund til at sætte et barn i verden på et tidspunkt hvor det ikke er ønsket af begge forældre.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.