Tyveri i vuggestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2016

Ena

Morogbarn skriver:

Altså det antager jeg, da han havde den med derned om morgenen og om eftermiddagen er den væk fra hans plads. Pædagogerne sagde at han ikke havde brugt den i dagens løb... Men jo der er vel en chance for at den dukker op dernede... Pædagogerne kunne dog har dog ikke kunnet finde den.

Altså min datter havde en periode i vuggestuealderen, hvor hun hyggede sig rigtig meget med at snige sig ud i garderoben og bytte rundt på tingene i børnenes kasser - til STOR irritation for pædagoger og forældre...  Der gik lidt tid før det blev opdaget, at det var den lille bandit der skabte kaos i garderoben og det kunne stoppes. Hun gemte også sine egne ting, og en gang gik der flere uger før hendes hjemmesko blev fundet i bedet uden for. 

Det er på ingen måde for at give dit barn skylden, eller et andet barn for den sags skyld, men det er ikke sikkert at det er blevet stjålet. Alle de mange gange, jeg ikke har kunnet finde nogle af hendes ting, har jeg givet det nogle dage og så er det faktisk altid dukket op af sig selv. 

Kommer i tanke om at jeg engang tog et forkert sæt regntøj med hjem og opdagede det først weekenden efter, morfaren har engang præsteret at tage både forkerte madkasser og sko med hjem (står navn på alt)

Nogle gange er man bare træt efter en lang arbejdsdag

Når jeg får fat i forældre og undskylder for "lån" af deres børns ting, grines der altid og viskes at det kender de alt for godt selv.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.