Tyveri i vuggestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2016

Sedigfor

lineog4 skriver:

Måske fordi mine poders tøj ikke er værd at tage, men nej efter 3 børn gennem såvel vuggestue, børnehave og nu SFO. Nej jeg har aldrig fået stjålet noget af hvad jeg kan huske, noget har været væk, dukket op, fundet i anden stue, under et eller andet hos en anden osv. Nej forresten løgn mine drenge har begge hader sutsko og fra de var udspekulerede nok er de af mystiske årsager alle sammen forsvundet den første uge pg med kæmpe navn, har dem mistænkt for at smide dem ud 

og ærligt jeg tror ikke det handler on dyrt eller ikke dyrt tøj, hvorfor skulle det det?

Tror det er fordi flere og flere måske vil ha noget dyrt tøj? Ej jeg ved det ikke, min datter har både dyrt og billigt tøj med. Det er faktisk kun det billige som forsvinder

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2016

Soonmom

Morogbarn skriver:

Altså det antager jeg, da han havde den med derned om morgenen og om eftermiddagen er den væk fra hans plads. Pædagogerne sagde at han ikke havde brugt den i dagens løb... Men jo der er vel en chance for at den dukker op dernede... Pædagogerne kunne dog har dog ikke kunnet finde den.

Vil lige indskyde at vuggestuebørn lige er begyndt at blive selvhjulpen og særlig de små har en tendens til at trække alt ned fordi de ser de store tage det fra deres plads,  men ikke helt selv har fundet ud af hvordsn det fungerer,  så den kan sagtens have havnet på en anden plads. 

Ro på mon ikke den dukker op.  Stod der navn i? 

Anmeld Citér

22. maj 2016

pernille.23

Vi har desværre mistet en del tøj efterhånden, vires datter går i bh nu. Der er altid navn i og alligevel er der noget som aldrig finder hendes plads. 

Anmeld Citér

22. maj 2016

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn
Soonmom skriver:

Vil lige indskyde at vuggestuebørn lige er begyndt at blive selvhjulpen og særlig de små har en tendens til at trække alt ned fordi de ser de store tage det fra deres plads,  men ikke helt selv har fundet ud af hvordsn det fungerer,  så den kan sagtens have havnet på en anden plads. 

Ro på mon ikke den dukker op.  Stod der navn i? 

Håber I har ret.ja der stod navn i,

Anmeld Citér

22. maj 2016

Anonymor

Ej, rolig nu! Det er da ikke en særlig venligsindet tilgang at antage de er stjålet. 

Den anden dag lavede en mor en opslag om, at hendes søns regnbukser var væk. En lille uge senere kom en anden mor med regnbukserne og beklagede. Mormor havde hentet og havde bare taget dem med hjem, da de været i hendes barnebarns rum. Moderen opdagede dem ikke før et par dage senere nede i en pose.

Den slags sker. Det er en institution.. jeg ville ikke med det samme antage den var stjålet. Lav et opslag om du mangler den og beskriv den

Anmeld Citér

22. maj 2016

mortilnoahogmelina

Og så er jeg bare den der irriterende mor som aldrig husker at skrive navn i noget tøj overhovedet , vi har mistet utallige vanter men det er mine børn selv de glemmer dem på legepladsen . 

Tøj har vi aldrig mistet , men noget har været væk i en dag eller to , et sæt sengetøj var blevet vasket af dem det nede og forsvundet i nogen dage den gjorder lidt ondt på mor der var småfolk , men det dukkede op igen . 

Anmeld Citér

22. maj 2016

MKBP

Profilbillede for MKBP
mortilnoahogmelina skriver:

Og så er jeg bare den der irriterende mor som aldrig husker at skrive navn i noget tøj overhovedet , vi har mistet utallige vanter men det er mine børn selv de glemmer dem på legepladsen . 

Tøj har vi aldrig mistet , men noget har været væk i en dag eller to , et sæt sengetøj var blevet vasket af dem det nede og forsvundet i nogen dage den gjorder lidt ondt på mor der var småfolk , men det dukkede op igen . 

Sådan nogle navneklistermærker er smarte  Jeg er blevet fan 

//Mette

Anmeld Citér

22. maj 2016

mortilnoahogmelina

MKBP skriver:

Sådan nogle navneklistermærker er smarte  Jeg er blevet fan 

//Mette

Tak det må da prøves ����

Anmeld Citér

22. maj 2016

Benjamins'mor

Min datter mistede sin helt nye dyre jakke, sin første uge i vuggestue. Der stod navn i og den blev efterlyst på børnenettet, det er nu 2 år siden og den er ikke dukket op endnu. 

Anmeld Citér

23. maj 2016

Bshizzle

Begge mine børn har fået mistet noget tøj i Børnehaven 

De gange som jeg er mest gal over er at min mindste søn engang fik taget hans SKO 2 gange!!

1 : Han var dengang ved at smide bleen, og havde ved et uheld kommet til at tisse så det var røget ned i gummistøvlerne.. Dvs.. Vi havde så kun de SKO at ta på - som så var væk! 

Jeg var gal og ked, for netop den dag skulle vi noget vigtigt.. Og måtte derfor aflyse, da vi ikke kunne nå hjem og skifte. = Meget ked af det dreng!  

2: Hans sko var endnu engang væk fra hans garderobe men heldigvis ekstra sko i hans skab 

3 uger efter finder jeg dem på et andet barns plads, og ser (sorry.. Fa#!!****!!!) at hans navn er streget over og skrevet nyt navn i...! 

Tog kontakt til forældrene og deres eneste måde at forklare det på,var at sige "nå.. Hov..troede ikke det var nogens sko"  - Skal lige nævnes at de var dårligt dansk-talende, så ved ik om de forstod mig klart. 

Jeg blev bare gal!. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.