Tyveri i vuggestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.714 visninger
20 svar
26 synes godt om
22. maj 2016

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

For fanden hvor er jeg sur!!! Min dreng har fået stjålet sin helt nye jakke henne i vuggestuen!! 

Han er næsten lige startet, så måske er det mig, der har været uvidende og naiv at give ham en dyr jakke med, men er det normalt at der bliver stjålet fra børnenes garderobe?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Morogbarn skriver:

For fanden hvor er jeg sur!!! Min dreng har fået stjålet sin helt nye jakke henne i vuggestuen!! 

Han er næsten lige startet, så måske er det mig, der har været uvidende og naiv at give ham en dyr jakke med, men er det normalt at der bliver stjålet fra børnenes garderobe?

Nej, det er ikke normalt. Men hvorfra ved du, den er blevet stjålet?

Anmeld Citér

22. maj 2016

serinasmor

Morogbarn skriver:

1. Stod der navn i?  Og evt stue 
  2. Er det en jakke som mange kan være faldet for?  Og derfor kan have troet det var deres? 
  3. Har du tjekket omkring liggende rum om pædagogerne kan være kommet til at lægge den et forkert sted ? 
  4. Har du tjekket glemte sager?
  5. Og har du tjekket legepladsen? 
  6. Har du spurgt pædagogerne om de har set den? 
  7. Har du efterlyst den?  - fædre og bedsteforældre ved sjældent hvordan deres podes jakke ser ud og tager derfor bare alt hvad der hænger på rummet...  Mor opdager det måske først i morgen  tidlig 

Vi har i al den tid vi har brugt institution kun mistet en enkelt vante...  Men har af omgange fået madkasse og gummistøvler væk i kortere perioder 

Anmeld Citér

22. maj 2016

Troldemommi

Morogbarn skriver:

Nej det er ikke normalt, men det sker tit at noget er væk en dag eller en uge og vupti så er det der igen.

Anmeld Citér

22. maj 2016

et-ønske

Morogbarn skriver:

Nej det er ikke normalt - men tænker at den sikkert dukker op om et par dage

vi har savnet en hjemmesko i 14 dage det lige er dukket op. 

Håber der står navn i ?

Anmeld Citér

22. maj 2016

Fremad

Dejligt at høre folk ikke mener det rr normalt, det er desværre ikke de oplevelser jeg og omgivelser her har haft...

Ingen dyrt tøj ryger med her, navn i alt....

Anmeld Citér

22. maj 2016

Sedigfor

Niks, min datter har fået min venindes strømper på og på hendes plads hang der også en flyverdragt som ikke er hendes. Osv. Hvad kan man sige, sådan er det i en vuggestue/børnehave.

Anmeld Citér

22. maj 2016

lineog4

Måske fordi mine poders tøj ikke er værd at tage, men nej efter 3 børn gennem såvel vuggestue, børnehave og nu SFO. Nej jeg har aldrig fået stjålet noget af hvad jeg kan huske, noget har været væk, dukket op, fundet i anden stue, under et eller andet hos en anden osv. Nej forresten løgn mine drenge har begge hader sutsko og fra de var udspekulerede nok er de af mystiske årsager alle sammen forsvundet den første uge pg med kæmpe navn, har dem mistænkt for at smide dem ud 

og ærligt jeg tror ikke det handler on dyrt eller ikke dyrt tøj, hvorfor skulle det det?

Anmeld Citér

22. maj 2016

MinPrins

Ved ikk om det er normalt, men jaa man kan sagtens miste tøj i bh... 

Her har bassen mistet utallige par handsker, et par vinterstøvler og hue... Og flere gange er ting forsvundet og dukket op igen.. Ting kan også hænge det forkerte sted eller ungerne kan have taget det af ude på legepladsen og glemt at rage det med ind...

Anmeld Citér

22. maj 2016

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn
Mor og meget mere skriver:

Nej, det er ikke normalt. Men hvorfra ved du, den er blevet stjålet?

Altså det antager jeg, da han havde den med derned om morgenen og om eftermiddagen er den væk fra hans plads. Pædagogerne sagde at han ikke havde brugt den i dagens løb... Men jo der er vel en chance for at den dukker op dernede... Pædagogerne kunne dog har dog ikke kunnet finde den.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.