Positiv graviditetstest ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2016

Smil27

ønskebørn74 skriver:

Du kan jo godt have æl 2 gange i en cyklus. HCG dannes af moderkagen og det er først når æget sætter sig fast inden i dig at det dannes.

Tak for svar! Det ville være en overraskelse hvis jeg er gravid med tvillinger, hverken min kæreste eller jeg har det i familien  det bliver spændende når jeg kommer lidt tættere på min mens dag 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2016

ønskebørn74

Cbc skriver:

Tak for svar! Det ville være en overraskelse hvis jeg er gravid med tvillinger, hverken min kæreste eller jeg har det i familien  det bliver spændende når jeg kommer lidt tættere på min mens dag 

Der behøver ikke blive tvillinger ud af det. Men hvis der gør er i velsignede. Er selv tvillingemor 

Anmeld Citér

23. maj 2016

MissMoon

Jeg har test dag på fredag men tog en test i forgårs, kunne ikke vente �� havde Æl d. 13 . Der kom to streger ( se billed ) men fordi jeg har testet for tideligt har jeg hørt man skal vente til man er gået over tid og teste igen for at være sikker 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. maj 2016

Bønnespire

Er lidt nysgerrig over om trådstarter mon var gravid?? 

Anmeld Citér

24. maj 2016

Smil27

Bønnespire skriver:

Er lidt nysgerrig over om trådstarter mon var gravid?? 

Jeg skal teste på torsdag eller fredag  men tog en test for 2 dage siden og der var den samme utydelige streg 

Anmeld Citér

24. maj 2016

Bønnespire

Cbc skriver:

Jeg skal teste på torsdag eller fredag  men tog en test for 2 dage siden og der var den samme utydelige streg 

Okay det er spændende så  

Ihvertfald for at den er der

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.