Positiv graviditetstest ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.839 visninger
25 svar
18 synes godt om
21. maj 2016

Smil27

Hej alle sammen jeg kunne godt bruge nogle ekstra meninger om min graviditetstest ser i denne test som positiv som jeg gør? Jeg ved godt den er svag men føler selv jeg kan Ane en streg 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2016

Maalene

Jeg kan også se en ekstra streg - jeg tør godt ønske tillykke  Hvor langt er du henne?

Anmeld Citér

21. maj 2016

Smil27

Maalene skriver:

Jeg kan også se en ekstra streg - jeg tør godt ønske tillykke  Hvor langt er du henne?

Uha jamen jeg havde ægløsning for 4 dage siden, min kæreste og jeg har kun prøvet i 2 måneder så tør næsten ikke håbe men stregen kom indenfor 30 sek. 

Anmeld Citér

21. maj 2016

Maalene

Cbc skriver:

Uha jamen jeg havde ægløsning for 4 dage siden, min kæreste og jeg har kun prøvet i 2 måneder så tør næsten ikke håbe men stregen kom indenfor 30 sek. 

Åhh, det er desværre lidt farligt at teste så tidligt, da du godt kan have et befrugtet æg, som kan give udslag på testen, men hvis det æg ikke sætter sig fast (sker ca. 7 dage efter ÆL), så kan det ende i en biokemisk graviditet, så det er ikke til at sige endnu om du er gravid 

Jeg krydser ihvertfald fingre og håber på det bedste for dig 

Anmeld Citér

21. maj 2016

Smil27

Maalene skriver:

Åhh, det er desværre lidt farligt at teste så tidligt, da du godt kan have et befrugtet æg, som kan give udslag på testen, men hvis det æg ikke sætter sig fast (sker ca. 7 dage efter ÆL), så kan det ende i en biokemisk graviditet, så det er ikke til at sige endnu om du er gravid 

Jeg krydser ihvertfald fingre og håber på det bedste for dig 

Ja det er bare så svært og holde spændingen ud, men nu må jeg vente og se, stregen bliver bare mere og mere tydelig, tak for hjælpen jeg krydser finger ��❤️

Anmeld Citér

21. maj 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Cbc skriver:

Nu er jeg ikke ekspert, men hvis du har haft ÆL for 4 dage siden, så kan din krop umuligt allerede have produceret nok HCG til at give udslag. Sædcellen er jo dårligt nok nået ind i ægget. 

Testen er positiv, men du er nok længere henne end du tror. 

Anmeld Citér

21. maj 2016

MissTas

Cbc skriver:

Hej alle sammen jeg kunne godt bruge nogle ekstra meninger om min graviditetstest ser i denne test som positiv som jeg gør? Jeg ved godt den er svag men føler selv jeg kan Ane en streg 

Synes det ligner en skyggestreg. Tror næppe man kan teste positivt når man kun er 2+4.

Anmeld Citér

21. maj 2016

Sedigfor

MissTas skriver:

Synes det ligner en skyggestreg. Tror næppe man kan teste positivt når man kun er 2+4.

To fra min mødregruppe testede positiv i uge 2+3.

Anmeld Citér

21. maj 2016

Mynewlife

Det kan IKKE lade sig gøre at teste positiv 2+3. Man har ægløsning 2+0. Så svømmer det ned til hvor det skal være ca. 12-36 timer efter. Så sætter det sig først helt fast 6-7 dage efter ÆL. (nogle gange senere..) Og der (!) begynder hcg at blive produceret. 

Tog du ÆL test? Fik du to lige tydelige streger (ellers var den ikke positiv).. Kan godt ane en streg, men ikke en med farve i, så jeg ser den som negativ..

Aflæste du indenfor tid? (5 minutter).. Der ikke andet at gøre end at vente en 8 dages tid, og så teste igen 

- Det kan jo også være din ÆL er faldet før. 

Anmeld Citér

21. maj 2016

hautecouture

Kroppen begynder først at producere HCG 7-9 dage efter befrugtning - så jeg tør ikke sige noget om den test hvis den er taget så tidligt. Det burde være umuligt at få udslag så tidligt, men synes godt jeg kan se en streg - kan du ikke være længere henne end du tror?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.