Positiv graviditetstest ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2016

Krydserfingre

Hvis du reelt havde æl for 4 dage siden er du ikke gravid - endnu - men det kan du blive lige om lidt. Det tager ca 7 dage for ægget at blive befrugtet. Vent og se 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2016

123.

Cbc skriver:

Hej alle sammen jeg kunne godt bruge nogle ekstra meninger om min graviditetstest ser i denne test som positiv som jeg gør? Jeg ved godt den er svag men føler selv jeg kan Ane en streg 

Skyggestreg. Hvis du kun har haft ægløsning for 4 dage siden. Er du ikke gravid endnu. Ægget sætter sig først fast på 8 dagen eftet ægløsning. Så desværre negativ. Test altid først 14 dage efter ægløsning.

Anmeld Citér

21. maj 2016

Smil27

Cbc skriver:

Hej alle sammen jeg kunne godt bruge nogle ekstra meninger om min graviditetstest ser i denne test som positiv som jeg gør? Jeg ved godt den er svag men føler selv jeg kan Ane en streg 

Jeg er 20 dage henne i min cyklus, og jeg testede positiv med en æl test for 4-5 dage siden, så jeg ved det ikke undrede mig bare fordi jeg har meget ømme bryster osv.  Jeg havde min menstruation som normalt sidste cyklus så der skulle undre mig hvis jeg er langt henne, men ja det virker noget tidlig og teste positiv men det er den  må prøve og teste igen tættere på min menstruation 

Anmeld Citér

21. maj 2016

123.

Cbc skriver:

Jeg er 20 dage henne i min cyklus, og jeg testede positiv med en æl test for 4-5 dage siden, så jeg ved det ikke undrede mig bare fordi jeg har meget ømme bryster osv.  Jeg havde min menstruation som normalt sidste cyklus så der skulle undre mig hvis jeg er langt henne, men ja det virker noget tidlig og teste positiv men det er den  må prøve og teste igen tættere på min menstruation 

Næsten alle tegn på gravdtet er også tegn på ægløsning er der eller har været. 

Anmeld Citér

21. maj 2016

Mullesmith

Mynewlife skriver:

Det kan IKKE lade sig gøre at teste positiv 2+3. Man har ægløsning 2+0. Så svømmer det ned til hvor det skal være ca. 12-36 timer efter. Så sætter det sig først helt fast 6-7 dage efter ÆL. (nogle gange senere..) Og der (!) begynder hcg at blive produceret. 

Tog du ÆL test? Fik du to lige tydelige streger (ellers var den ikke positiv).. Kan godt ane en streg, men ikke en med farve i, så jeg ser den som negativ..

Aflæste du indenfor tid? (5 minutter).. Der ikke andet at gøre end at vente en 8 dages tid, og så teste igen 

- Det kan jo også være din ÆL er faldet før. 

Kommer an på om man har ægløsning tidligere i cyklus end man regner med.  Jeg har fx. Sen ægløsning altså på 18-21 dagen i cyklus ca. Så måske nogen kan have før også.

Anmeld Citér

21. maj 2016

Smil27

Mullesmith skriver:

Kommer an på om man har ægløsning tidligere i cyklus end man regner med.  Jeg har fx. Sen ægløsning altså på 18-21 dagen i cyklus ca. Så måske nogen kan have før også.

Det tror jeg du har ret i  men jeg tog godtnok en æl test for 4-5 dage siden og den syntes jeg var positiv men hvad jeg kan regne mig frem til er det kun 2+6 så det er jo alt for tidligt og sige om der er noget, men derfor undre jeg mig stadig over den positive test 

Anmeld Citér

21. maj 2016

Smil27

Newgirl. skriver:

Næsten alle tegn på gravdtet er også tegn på ægløsning er der eller har været. 

Det kan sagtens være det er æl undrede mig bare sådan over den positive test �� men jeg har hørt den test jeg har brugt godt kan give nogle skyggestreger jeg syntes nu der er farve i min men man kan jo stirre sig blind  tak for råd 

Anmeld Citér

21. maj 2016

Smil27

Krydserfingre skriver:

Hvis du reelt havde æl for 4 dage siden er du ikke gravid - endnu - men det kan du blive lige om lidt. Det tager ca 7 dage for ægget at blive befrugtet. Vent og se 

Ja nu må vi se, jeg venter i spænding 

Anmeld Citér

21. maj 2016

Smil27

Mynewlife skriver:

Det kan IKKE lade sig gøre at teste positiv 2+3. Man har ægløsning 2+0. Så svømmer det ned til hvor det skal være ca. 12-36 timer efter. Så sætter det sig først helt fast 6-7 dage efter ÆL. (nogle gange senere..) Og der (!) begynder hcg at blive produceret. 

Tog du ÆL test? Fik du to lige tydelige streger (ellers var den ikke positiv).. Kan godt ane en streg, men ikke en med farve i, så jeg ser den som negativ..

Aflæste du indenfor tid? (5 minutter).. Der ikke andet at gøre end at vente en 8 dages tid, og så teste igen 

- Det kan jo også være din ÆL er faldet før. 

Tak for svar  ja jeg tog godt nok æl test og jeg syntes den viste positiv men ja det kan jo være en fuser, jeg må væbne mig med tålmodighed, og ja stregen kom inden for tiden, efter et par sek. Jeg har prøvet og sætte den i sådan et negativt billede og der ser ud til der er farve i, men ja man kan jo ikke andet end og vente og se 

Anmeld Citér

22. maj 2016

ønskebørn74

Det tror jeg du har ret i  men jeg tog godtnok en æl test for 4-5 dage siden og den syntes jeg var positiv men hvad jeg kan regne mig frem til er det kun 2+6 så det er jo alt for tidligt og sige om der er noget, men derfor undre jeg mig stadig over den positive test 

Du kan jo godt have æl 2 gange i en cyklus. HCG dannes af moderkagen og det er først når æget sætter sig fast inden i dig at det dannes.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.