Forb****** sandaler!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2016

Mamacita til 2 piger

Skouboe skriver:

Åh, hvor jeg bare hader sandalsæsonen. Jeg er SÅ træt at af slæbe ungerne (primært den ældste) rundt fra den ene forretning til den anden, og ikke kunne finde nogle i deres størrelse i en ordentlig kvalitet!!!!

Kravet er sandaler str. 36, med fast hælkappe (nødvendigt fordi hun bruger indlæg), som sidder ordentligt fast på foden, støtter bare lidt, og som kan holde til en aktiv pige i 0. klasse (dvs. ikke de der tynde teenage sandaler).

Jeg har nu helt opgivet almindelige skoforretninger og købt Keen vandresandaler til begge unger, men jeg synes det er pænt træls at hun ikke kan få "pæne" sandaler.

Og næste år får lillesøster også problemet...

Nogen med lignende problemer? Hvad gør I for at løse det?

Color kids laver lukkede sandaler op til store str. 

Fandt til min datter på Kids-World.dk.. 

Anmeld Citér

21. maj 2016

Mamacita til 2 piger

nielsen80 skriver:

Vi har lignede problem.

Min datter er 3(snart 4) og bruger str 28. Vi kan ikke finde nogle ordentlige sandaler, som er lukket foran. Dette er et stort problem, da hun flænser storetåen på løbecyklen, hvis ikke der er lukket. De laver kun lukket sandaler optil str 26, får vi afvide i butikken.

Vores løsning er indtil videre at bruge kondisko med lufthuller i siderne. Også bruger jeg tid på nettet for at finde en kvalitets sandal( hun får hurtigt vabler), som er lukket foran.

Color kids laver lukkede sandaler op til store str.
Fandt dem til min datter på 5 i str. 30 på Kids-World.dk.. Mener de går op til 35-36.. Jeg er slet heller ikke fan af åbne sandaler. Man kan ligefrem selv mærke en skrabet storetå.. 

Anmeld Citér

21. maj 2016

Skouboe

Lenchick skriver:

Har du kigget på Danefæ sandaler? De går op til str 37. Jeg købte et par til min aktive pige for 3. år i træk og de holder til alt! De er sat ned nu og de har str 36

http://danefae.dk/low-28-37-pink-glitter.html

Sjovt, jeg købte danefæ for et par år siden og de sad elendigt, og gik hurtigt i stykker. Jeg er ellers fan.

Anmeld Citér

21. maj 2016

Putomanen

Tjek evt godesko. Der har vi købt sandaler med ekstra støtte i til vores søn.

Så vidt jeg ved har de også sandaler i større str. De hjælper meget gerne over telefonen, hvis man ikke bor i nærheden.

Anmeld Citér

21. maj 2016

Skouboe

Putomanen skriver:

Tjek evt godesko. Der har vi købt sandaler med ekstra støtte i til vores søn.

Så vidt jeg ved har de også sandaler i større str. De hjælper meget gerne over telefonen, hvis man ikke bor i nærheden.

Vi køber alle lillesøsters sko der, men når man kommer op over str 30 er udvalget meget lille og i 36 er det endnu mindre ��

Anmeld Citér

21. maj 2016

Putomanen

Skouboe skriver:

Vi køber alle lillesøsters sko der, men når man kommer op over str 30 er udvalget meget lille og i 36 er det endnu mindre ��

Øv, det var ærgerligt! Det er ellers et godt sted 

Anmeld Citér

21. maj 2016

Skouboe

Putomanen skriver:

Øv, det var ærgerligt! Det er ellers et godt sted 

Ja, jeg er også fan

Anmeld Citér

21. maj 2016

hekran

Vi er meget glade for Angulus' sandaler. De findes med fast hælkappe, åben eller lukket tå og i alle mulige farver. De holder virkelig godt. De er også i den dyre ende, men jeg var heldig at finde et par til min datter til halv pris på boozt  

Deres 'drengemodeller' ligner til gengæld noget til pensionister!

Anmeld Citér

21. maj 2016

serinasmor

hekran skriver:

Vi er meget glade for Angulus' sandaler. De findes med fast hælkappe, åben eller lukket tå og i alle mulige farver. De holder virkelig godt. De er også i den dyre ende, men jeg var heldig at finde et par til min datter til halv pris på boozt  

Deres 'drengemodeller' ligner til gengæld noget til pensionister!

Men de findes jo heller ikke op i str 36 - som er det ts efterspørger 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.