Forb****** sandaler!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2016

serinasmor

A. Nonymsen skriver:

Bundgård har disse som ikke er helt åbne op til str 35  ville ønske jeg selv havde set dem inden jeg købte til min datter

http://bundgaard.dk/pige/minni-silver 

Tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2016

Skouboe

lineog4 skriver:

Nej ikke denne gang, men gør jeg næste år men det er nu heller ikke fordi de er for smarte... Og drengen ønskede sig læder sandaler som dem i rap han har brugt hvert år

Nej, men de er til gengæld fantastiske at gå i, selvom de ikke er så kønne.

Anmeld Citér

20. maj 2016

Skouboe

serinasmor skriver:

Synes ellers hælen så ud til at støtte... 

Hvad så med denne   https://www.skoringen.dk/ecco-238643-freja-sa.aspx

Der står fast hælkap .. Det er så absolut også den dyre ende... Men til gengæld burde den holde - ved ecco er god kvalitet 

Dem tror jeg ikke at jeg kan sælge til hende. De er nok for "voksne", ellers et godt forsøg ��

Anmeld Citér

20. maj 2016

Skouboe

serinasmor skriver:

Tak    du er en skat 

Velbekomme. Med 2 børn, der begge er hypermobile og skal have ekstra støttende sko, kender jeg efterhånden markedet ret godt �� 

Nu har vi fået lavet special indlæg til dem, og det gør at udvalget bliver lidt større - ikke meget, men lidt har også ret ��

Anmeld Citér

20. maj 2016

Benjamins'mor

A10A14 skriver:

http://dk.ecco.com/da-dk/kids/product-types/boys/urban+safari+kids-732152-59748

Ved ikke om du har set den type eller om det er den slags du siger du bruger.

Ja, noget i den stil. Dog kan jeg se disse er udsolgte i hans størrelse. 

Anmeld Citér

20. maj 2016

Aristocats

Hvad med birkenstock? 

Anmeld Citér

20. maj 2016

Aristocats

Men indlæg fungerer nok ikke i dem, men ordentlige er de da 

Anmeld Citér

20. maj 2016

Aristocats

Men er ret sikker på at der findes birkenstock med en "fast" hæl. Der er MANGE modeller selvom de man primært ser er Gizeh og Arizona modellen. 

Anmeld Citér

20. maj 2016

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Skouboe skriver:

Åh, hvor jeg bare hader sandalsæsonen. Jeg er SÅ træt at af slæbe ungerne (primært den ældste) rundt fra den ene forretning til den anden, og ikke kunne finde nogle i deres størrelse i en ordentlig kvalitet!!!!

Kravet er sandaler str. 36, med fast hælkappe (nødvendigt fordi hun bruger indlæg), som sidder ordentligt fast på foden, støtter bare lidt, og som kan holde til en aktiv pige i 0. klasse (dvs. ikke de der tynde teenage sandaler).

Jeg har nu helt opgivet almindelige skoforretninger og købt Keen vandresandaler til begge unger, men jeg synes det er pænt træls at hun ikke kan få "pæne" sandaler.

Og næste år får lillesøster også problemet...

Nogen med lignende problemer? Hvad gør I for at løse det?

Mener der er et mærket som hedder Keen på Footway.dk

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld Citér

21. maj 2016

Lenchick

Skouboe skriver:

Åh, hvor jeg bare hader sandalsæsonen. Jeg er SÅ træt at af slæbe ungerne (primært den ældste) rundt fra den ene forretning til den anden, og ikke kunne finde nogle i deres størrelse i en ordentlig kvalitet!!!!

Kravet er sandaler str. 36, med fast hælkappe (nødvendigt fordi hun bruger indlæg), som sidder ordentligt fast på foden, støtter bare lidt, og som kan holde til en aktiv pige i 0. klasse (dvs. ikke de der tynde teenage sandaler).

Jeg har nu helt opgivet almindelige skoforretninger og købt Keen vandresandaler til begge unger, men jeg synes det er pænt træls at hun ikke kan få "pæne" sandaler.

Og næste år får lillesøster også problemet...

Nogen med lignende problemer? Hvad gør I for at løse det?

Har du kigget på Danefæ sandaler? De går op til str 37. Jeg købte et par til min aktive pige for 3. år i træk og de holder til alt! De er sat ned nu og de har str 36

http://danefae.dk/low-28-37-pink-glitter.html

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.