Forb****** sandaler!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2016

Mor1986

nielsen80 skriver:

Vi har lignede problem.

Min datter er 3(snart 4) og bruger str 28. Vi kan ikke finde nogle ordentlige sandaler, som er lukket foran. Dette er et stort problem, da hun flænser storetåen på løbecyklen, hvis ikke der er lukket. De laver kun lukket sandaler optil str 26, får vi afvide i butikken.

Vores løsning er indtil videre at bruge kondisko med lufthuller i siderne. Også bruger jeg tid på nettet for at finde en kvalitets sandal( hun får hurtigt vabler), som er lukket foran.

Vil lige sige at vi fandt superfit med lukket tå i str 28

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2016

Skouboe

serinasmor skriver:

Ved ikke hvad en tynd teenage sandal  er for dig 

Men hvad med denne  eller lignende 

https://https://www.skoringen.dk/802348-j.aspxwww.skoringen.dk/802348-j.aspx

Vi er ikke nået så langt op i størrelse endnu - jeg irriterer jeg  mig  mere over at man tilsyneladende ikke kan opstøve sandaler der ikke har fuldstændig åben tå større end str 30

Prøv at kigge efter Arauto Rap sandaler. De er gode og findes op til 35, så vidt jeg husker.

Anmeld Citér

20. maj 2016

Skouboe

nielsen80 skriver:

Vi har lignede problem.

Min datter er 3(snart 4) og bruger str 28. Vi kan ikke finde nogle ordentlige sandaler, som er lukket foran. Dette er et stort problem, da hun flænser storetåen på løbecyklen, hvis ikke der er lukket. De laver kun lukket sandaler optil str 26, får vi afvide i butikken.

Vores løsning er indtil videre at bruge kondisko med lufthuller i siderne. Også bruger jeg tid på nettet for at finde en kvalitets sandal( hun får hurtigt vabler), som er lukket foran.

Prøv Arauto Rap sandaler. De er gode, fås med lukket tå indtil str. 35

Anmeld Citér

20. maj 2016

Skouboe

lineog4 skriver:

Har lige måtte overgive mig og købe de grimmeste sorte Ecco sandaler til mine drenge, ikke bare er de grimme men ved også de kommer til at lugte. Jeg ville bare gerne have lædersandaler og det ville den ældste faktisk også. Men i str 37 (gisp hvor store fødder skal han få, han er kun 8) der er udvalget kun og kun en slags sandaler til drenge.....

Jeg gætter på at jeg får samme problem næste år. Jeg gætter på at min store pige også rammer 37 næste år - i 1. Klasse...

Anmeld Citér

20. maj 2016

lineog4

Skouboe skriver:

Jeg gætter på at jeg får samme problem næste år. Jeg gætter på at min store pige også rammer 37 næste år - i 1. Klasse...

Min søn går i 2. Klasse og han fortalte de andre drenge siger sandaler kun er for nørder og ved fra forældrene drengene allerede nægter sandaler. Men ærligt jeg forstår dem, hvorfor pokker skal de være så grimme - for mig ligner de de sandaler børn og voksne med gangbesvær som fx havde skinner på gik med da jeg var barn. 

Der må simpelthen være et marked for smarte og gode sandaler til drenge fra str 32 og op (og piger), hvor de hverken er for småbørns agtige eller for sorte Ecco agtige der skriger efter strømper i sandaler 

Anmeld Citér

20. maj 2016

Skouboe

GrønStjerne skriver:

Jeg køber sko i Tjubang sko til mine unger. Og jeg kommer til at lyde som om jeg har aktier i firmaet når jeg omtaler dem, men det har jeg altså ikke Butikken ligger på Frederiksberg, priserne ligger i det samme som i Skoringen, og du kan få alt muligt forskelligt.

Mine børn har kæmpe fødder efter deres far, så jeg har virkelig ledt for at finde lukkede sandaler til mine børn, men de løste fuldstændigt problemet for mig.

Du kan jo evt. tjekke dem, de har også en facebook side hvor du kan se billeder.

Jeg har fået dem anbefalet flere steder fra, og jeg har planer om at kigge ind til dem på mandag, når min yngste alligevel skal til bandagist.

Anmeld Citér

20. maj 2016

Skouboe

lineog4 skriver:

Min søn går i 2. Klasse og han fortalte de andre drenge siger sandaler kun er for nørder og ved fra forældrene drengene allerede nægter sandaler. Men ærligt jeg forstår dem, hvorfor pokker skal de være så grimme - for mig ligner de de sandaler børn og voksne med gangbesvær som fx havde skinner på gik med da jeg var barn. 

Der må simpelthen være et marked for smarte og gode sandaler til drenge fra str 32 og op (og piger), hvor de hverken er for småbørns agtige eller for sorte Ecco agtige der skriger efter strømper i sandaler 

Ja, det skulle man synes. Har I kigget på Keen?

Anmeld Citér

20. maj 2016

lineog4

Skouboe skriver:

Ja, det skulle man synes. Har I kigget på Keen?

Nej ikke denne gang, men gør jeg næste år men det er nu heller ikke fordi de er for smarte... Og drengen ønskede sig læder sandaler som dem i rap han har brugt hvert år

Anmeld Citér

20. maj 2016

serinasmor

Skouboe skriver:

De kan ikke holde til en 7 årig, der klatrer i træer, og der er ingen form for støtte, desværre.

Synes ellers hælen så ud til at støtte... 

Hvad så med denne   https://www.skoringen.dk/ecco-238643-freja-sa.aspx

Der står fast hælkap .. Det er så absolut også den dyre ende... Men til gengæld burde den holde - ved ecco er god kvalitet 

Anmeld Citér

20. maj 2016

serinasmor

Skouboe skriver:

Prøv at kigge efter Arauto Rap sandaler. De er gode og findes op til 35, så vidt jeg husker.

Tak    du er en skat 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.