Mullesmith skriver:
kan godt være jeg skulle have sagt noget før igår, men det er heller ikke sådan at hun ikke må låne tingene men synes bare hendes svar var noget flabet da jeg spørger om jeg ikke kan få mine ting tilbage, og når jeg så ser hvordan hun behandler dem så vidste jeg sket ikke lige hvad jeg skulle sige og havde mest ønsket jeg ikke havde ser det for nu har jeg slet ikke lyst til at få det tilbage, det er ikke lang tid siden jeg så koppen i indkørslen osv. Synes bare det er en smule respektløst og siger siger hun "slap dog af den har kun været der en dag".! Det er bare en dag for meget 
Nu er det bestemt heller ikke fordi jeg vil fortælle dig at de ting du føler omkring det hele er forkerte, du er helt sikkert i din ret til at synes hendes svar var flabet (kan også være jeg ville have synes det), at hendes måde og tackle lånte ting på er forfærdelige osv osv, altså er dine følelser omkring det er helt ok, det er kun din reaktion på dine følelser jeg stiller spørgsmålstegn ved.
Altså at jeg synes du skulle havde reageret på en anden måde, især fordi det var noget der gjorde dig irriteret og endda måske også ked af det, fordi hun kunne finde på at behandle dine ting på en måde som du finder meget respektløs...
Jeg synes du skulle havde snakket pænt og ordentligt om det med hende fra starten i stedet for alt det andet gøgl der er sket. Jeg håber det giver mening.
Anmeld
Citér