Ja det skulle jeg da nok have gjort!! Synes bare det er så irriterende hun ikke selv bare aflevere uden man skal rykke det op af hendes skuffet og samle op i indkørsel!! Da jeg så det blev jeg bare sur og da også ked af det over den måde hun behandler mine ting på! Jeg har slet ikke lyst til at få tingene tilbage nu, ja jeg er meget sart!!!
Men for mig er det præcis det,at du blev irriteret, sur og ked af det, der gør det endnu mere uforståeligt at du ikke har gjort noget ved det?
Det virker som om du bare hellere vil gå og være muggen på en veninde end at få det ordnet, din veninde ser tydeligvis anderledes på det med at låne ting og en anden gang du låner ting ud ved du, at ikke alle tænker som dig og derfor kan du sige til dem at du gerne vil have dine ting med det samme når de er færdige med det.
Jeg finder af og til ting hos min veninde som hun har lånt og så siger jeg da bare "hey jeg snupper lige dem her med hjem igen". Synes som en anden har skrevet at det virker enormt mærkeligt at se sine ting, ville have dem med hjem, men IKKE tage dem med eller bede om dem, men i stedet vente og blive sur og Så vente på en slags officiel tilbagelevering? Havde du taget alle dine ting i første omgang havde du slet ikke behøvet at blive sur
altså.. Forstå mig ret, det var noget andet hvis i slet ikke havde set hinanden i alt den her tid, men du har været hjemme ved hende/sammen med hende flere gange, jeg forstår det virkelig ikke. 
Tænker også mht kruset, nu ved jeg jo ikke hvordan og hvorledes, men kunne det tænkes at hun har haft det med udenfor og drikke en kop kaffe og så har glemt det? Min mand glemmer vores kaffekopper udenfor hele tiden, det er selvfølgelig ikke ok, men det behøver jo ikke at være ensbetydende med at din veninde bare er skide ligeglad med dine ting, men blot en forglemmelse.?
Jeg gætter bare, men jeg ved hvor gode kvinder er til at finde ammunition til deres vrede og når først de har set sig sur på nogen/noget!
beklager smøren
og jeg er altså ikke "ude efter dig", hvis det på nogen måde kommer til at virke sådan, det er bare det jeg tænker om sagen.