tideligt er i begyndt at finde gaver til pakkekaler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2016

Tip!

Loa skriver:

Hvad er hyggelige ting?

Jeg ville nemlig også helst give adventsgaver, men når Farmor har hæklet/broderet en pakkekalender til barnet, er det også lidt synd den ikke bliver brugt synes jeg. Gider bare heller ikke ud i mange små ting OG store ting om søndagen....

Det kan være 3 pebernødder, en lille chokolade, en slik stok, ny tandbørste.. Tandpasta. 

Noget som ikke koster det blege, og ofte er det ligegyldigt hvad der er i nisse sokken, bare der er noget i. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Katafalk skriver:

Ja tak  Har absolut ingen anelse om hvad jeg skal komme i pakkerne i år. Har du nogle idéer til pige 4 måneder, dreng 3 år, dreng 6 år og pige 11 år? 

Har altid givet de andre, så kan ikke få mig selv til ikke at give min søsters lille datter. 

Måske vi skal lave en inspirations tråd med gave indhold.

Jeg har googlet kalendergaver det kommer nogle okay forslag op til okay penge. 

Syntes det er svært at finde på. 

Og har ingen idé. Sidste år forsøgt jeg at købe over kidsbkids men pga problemer hos dem fik vi den ikke og måtte så i sidste øjeblik selv finde på.

Har faktisk i dag skrevet til dem for at være om de laver dem igen i år.

Anmeld Citér

18. maj 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Katafalk skriver:

Ja tak  Har absolut ingen anelse om hvad jeg skal komme i pakkerne i år. Har du nogle idéer til pige 4 måneder, dreng 3 år, dreng 6 år og pige 11 år? 

Har altid givet de andre, så kan ikke få mig selv til ikke at give min søsters lille datter. 

Lidt ideer.

Hårpynt 

Undertøj

Strømper

Nissehue

Tandbørste

Rangle

Opgavebog

Perler printplade

Pegebog

Eventyr bog

Fodbold

Malebog

Tusser farver

Vanter

smykker

Loom elastikker

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.