tideligt er i begyndt at finde gaver til pakkekaler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2016

helle85

hannetheis skriver:

Sidste år var jeg sent på den. Så i år skal det ske tideligt. Især når det er gaver til 3 børn.

Er der andre som er begyndt.

Ja vi er begyndt 

Vi køber det nå vi lige falder over noget de kan bruge. 

Vi har købt en bus sparegris 

og et par pixi bøger. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2016

Benjamins'mor

hannetheis skriver:

Julegaver har vi valgt at være på den nemme måde. 

Vi laver clipboard fra hvert barn. Og så går familien billeder og et citygavekort.

Sidste år havde vi flere som endte med at gøbe deres ønsker selv. Gør vil så vi måtte ud og bytte gaverne før det blev vil.

Derfor gør vi det nemt i år.

Jeg har givet min mor nogen glas (sidste år var vi dog ikke på gave), og hun køber dem ikke selv men vil gerne samle. Så det ved jeg at jeg kan købe til hende. 

Mine børn kan jeg jo også købe til på forhånd. 

Anmeld Citér

17. maj 2016

Tip!

Ja jeg er begyndt at købe ind til en pakke kalender til mine svigerforældre, og ungernes starter jeg nok også snart på.. 

Vores drenge får en større ting om søndagen og noget hyggeligt i sokken de andre dage.. Ellers bliver det voldsomt med gaver. 

Anmeld Citér

17. maj 2016

EnGodMor

Jeps, med tre små børn er der nok at skulle igang med. 

Jeg gider ikke i år, at bare købe nogle "ubrugelig" ting til 5 kr, som alligevel går i stykker to dage efter. 

Denne gang, bliver der købt ting de kan bruge i lang tid, og samtidig suppleres op, af noget de har i forvejen, og godt kunne bruge lidt mere af. 

Fx lego, madting i træ, tusser, tøj, osv

Jeg køber seks gaver hver månede, (to til hver barn, hver månede)  så føltes det hellere ikke som om, at der bliver købt vildt ind , som hvis jeg skulle købe 3x 24 i november månede

Anmeld Citér

17. maj 2016

Troldemommi

hannetheis skriver:

Imponerende at du kan købe for mange. Syntes det er svært at finde på brugbar gaver til 3 børn.

Jeg har kun 2 børn, så det var kun 48 pakker 

Anmeld Citér

17. maj 2016

Hectar

Jeg startede allerede i januar under udsalget, men har bare ikke fået købt mere end de første 6 gaver. Der er lang vej op til 96. 

Anmeld Citér

18. maj 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg er så heldig at vi i min familie har tradition for at mormor laver pakkekalender 

Min mormor har lavet til både mig og min søster indtil vi blev 14 år, og min mor har overtaget tjansen nu hun er blevet mormor 

Men jeg ved at hun også er gået i gang med at samle ind til pakkerne nu

Anmeld Citér

18. maj 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Katafalk skriver:

Jeg startede allerede i januar under udsalget, men har bare ikke fået købt mere end de første 6 gaver. Der er lang vej op til 96. 

Så er der er stykke vej endnu.

Anmeld Citér

18. maj 2016

Hectar

hannetheis skriver:

Så er der er stykke vej endnu.

Ja tak  Har absolut ingen anelse om hvad jeg skal komme i pakkerne i år. Har du nogle idéer til pige 4 måneder, dreng 3 år, dreng 6 år og pige 11 år? 

Har altid givet de andre, så kan ikke få mig selv til ikke at give min søsters lille datter. 

Anmeld Citér

18. maj 2016

Loa

BC skriver:

Ja jeg er begyndt at købe ind til en pakke kalender til mine svigerforældre, og ungernes starter jeg nok også snart på.. 

Vores drenge får en større ting om søndagen og noget hyggeligt i sokken de andre dage.. Ellers bliver det voldsomt med gaver. 

Hvad er hyggelige ting?

Jeg ville nemlig også helst give adventsgaver, men når Farmor har hæklet/broderet en pakkekalender til barnet, er det også lidt synd den ikke bliver brugt synes jeg. Gider bare heller ikke ud i mange små ting OG store ting om søndagen....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.