tideligt er i begyndt at finde gaver til pakkekaler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
22 svar
3 synes godt om
17. maj 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Sidste år var jeg sent på den. Så i år skal det ske tideligt. Især når det er gaver til 3 børn.

Er der andre som er begyndt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2016

lineog4

hannetheis skriver:

Sidste år var jeg sent på den. Så i år skal det ske tideligt. Især når det er gaver til 3 børn.

Ja men kan ikke huske hvor jeg lagde dem 

Anmeld Citér

17. maj 2016

Mor1986

Nope. Men vi giver også kun advents gaver. 

Anmeld Citér

17. maj 2016

hannetheis

lineog4 skriver:

Ja men kan ikke huske hvor jeg lagde dem 

Godt at vide man ikke er den eneste som er startet 

Anmeld Citér

17. maj 2016

Benjamins'mor

hannetheis skriver:

Nej, men tænker også at begynde i nærmere fremtid. 

Sidste år gik jeg i gang i september, ikke alle nåede at komme frem så stod i midten af december og måtte ud og købe nogen nye (jeg bestilte mange fra eBay, små ting til billige priser). 

Overvejer også at gå i gang med julegaver tidligere i år. Mange ved jeg hvad ønsker sig, så det skal alligevel ikke byttes. 

Anmeld Citér

17. maj 2016

hannetheis

Benjamins'mor skriver:

Nej, men tænker også at begynde i nærmere fremtid. 

Sidste år gik jeg i gang i september, ikke alle nåede at komme frem så stod i midten af december og måtte ud og købe nogen nye (jeg bestilte mange fra eBay, små ting til billige priser). 

Overvejer også at gå i gang med julegaver tidligere i år. Mange ved jeg hvad ønsker sig, så det skal alligevel ikke byttes. 

Julegaver har vi valgt at være på den nemme måde. 

Vi laver clipboard fra hvert barn. Og så går familien billeder og et citygavekort.

Sidste år havde vi flere som endte med at gøbe deres ønsker selv. Gør vil så vi måtte ud og bytte gaverne før det blev vil.

Derfor gør vi det nemt i år.

Anmeld Citér

17. maj 2016

Troldemommi

hannetheis skriver:

Jeg kom til at købe for mange kalendergaver sidste år, så de resterende kan de få til næste jul, men jeg er ikke lige kommet igang med at samle ind til det endnu 

Men jeg har lige købt en fødselsdagsgave til min søn, selvom han først har fødselsdag til september 

Anmeld Citér

17. maj 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
hannetheis skriver:

Ork ja begyndte faktisk allerede i efteråret sidste år. Der var hun nemlig kun halvandet år, så der fik hun ikke noget. Men sådan en gang i mellem fx i kiwi når jeg fandt et eller andet, så røg det med hjem i gemmerne. Specielt Legemad af træ og nogle dukketing osv. 

Det er altid en god ide at starte tidligt så er det jo bare om det hitter til den tid, eller der er noget andet der fanger. 

Anmeld Citér

17. maj 2016

hannetheis

Troldemommi skriver:

Jeg kom til at købe for mange kalendergaver sidste år, så de resterende kan de få til næste jul, men jeg er ikke lige kommet igang med at samle ind til det endnu 

Men jeg har lige købt en fødselsdagsgave til min søn, selvom han først har fødselsdag til september 

Imponerende at du kan købe for mange. Syntes det er svært at finde på brugbar gaver til 3 børn.

Anmeld Citér

17. maj 2016

hannetheis

SDD skriver:

Ork ja begyndte faktisk allerede i efteråret sidste år. Der var hun nemlig kun halvandet år, så der fik hun ikke noget. Men sådan en gang i mellem fx i kiwi når jeg fandt et eller andet, så røg det med hjem i gemmerne. Specielt Legemad af træ og nogle dukketing osv. 

Det er altid en god ide at starte tidligt så er det jo bare om det hitter til den tid, eller der er noget andet der fanger. 

Min yngste har 6 mdr sidste år. Hun fik gaver det selv om hun ikke forstod det. 

I år er hun halvandet år og skal også have.

Men sidste år var mere fordi de store ikke forstod hvorfor hun ikke skulle have.

Så var ude at finde til hende 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.