Tidlige gravid og polterabend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2016

Anonym trådstarter

Det er da netop også derfor jeg ikke vil offentligegøre noget som helst da jeg ikke vil tage opmærksomheden.... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2016

Hectar

Hvad er der nu galt med at sige at man ikke har lyst til at drikke? Forstår egentligt ikke hvorfor man skal opfinde diverse dårlige undskyldninger for blive accepteret.

Anmeld Citér

18. maj 2016

KissMeKissMeKissMe

Jeg har stor erfaring ud i dårlige undskyldninger for ikke at drikke, da jeg stoppede med alkohol for flere år siden og folk af en eller anden grund havde brug for mere forklaring end "jeg har ikke lyst". 

Det bedste er helt sikkert ikke at sige noget og hvis nogen bemærker det manglende indtag, så bare sige at man er på slankekur og derfor har skåret ned. Evt at man træner til maraton. Den virker også godt og bliver ikke på samme måde associeret med graviditet som den med penicillin.

Anmeld Citér

18. maj 2016

Anonym trådstarter

Ej okay... Det har Intet med at blive accepteret at gøre eller ej.. 

Tror tråden stopper her før folk hidser sig for meget op over en lille sjov tråd jeg ønskede bare nogle ideer til at skjule det. Og det virker jo besynderligt at jeg pludselig begynder at sige nej når jeg aldrig rigtig har sagt nej til en god fest før.. Så behøver vi ikke at analysere hele verden pga en sølle lille tråd.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.