Tidlige gravid og polterabend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2016

Maalene

Kan du ikke have et glas vin eller en mokai i hånden, men bare lade være med at drikke af den?   Men den er svær, håber du finder en løsning, for det er også træls at skulle komme med undskyldninger en hel aften

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2016

heaven

Hvis bruden er sygeplejerske, skal du ikke bruge den med penicillin kur, da det er en skrøne at man så ikke må drikke alkohol 

Ahhhh, ikke helt... Se mit svar anden nederst på side 1...

Anmeld Citér

16. maj 2016

Anonym trådstarter

Tak for Jeres svar! Jeg må hellere tænke mig godt om.. 

Bruden arbejder endda samme sted som mig så mine odds er bare super dårlige hæhæ 

Anmeld Citér

16. maj 2016

moar34

Ved dem i er sammen med at i prøver at blive gravide?  For altså så kunne du Jo bruge den med at du ikke vil drikke alkohol da i forsøger at lave baby?  

Anmeld Citér

16. maj 2016

Lunae

Måske en af de lidt større løgne, men du kan sige at du har fået galdesten og at anfaldene udløses af alkohol. Der er der i hvert fald ingen, som vil presse dig til at drikke.

Jeg har selv galdesten og må desværre efterhånden erkende, at det bare er en dårlig kombi med alkohol.

Anmeld Citér

16. maj 2016

Astoria

Profilbillede for Astoria

Ingen bemærker om man nu også drikker af sit glas og hvis der skåles så lader man bare som om man tager en tår. Jeg ville ikke gøre det til et problem. 

Hvis de over al forventning bemærker det, så kan du komme med en af de førnævnte undskyldninger. 

Anmeld Citér

16. maj 2016

LSU

heaven skriver:

Ahhhh, ikke helt... Se mit svar anden nederst på side 1...

Det ændrer jo ikke på noget.. Det er jo ikke en penicillin kur. 

Når nu bruden er sygeplejerske, ville det bare være tosset at bruge en undskyldning som ikke dur 

Anmeld Citér

17. maj 2016

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar! Nej ingen ved at vi er i gang med projekt baby. 

Stor som lille løgn så tror jeg den er tilgivet den dag jeg fortæller dem den glædelige nyhed. Jeg må prøve et af jeres forslag! 

Anmeld Citér

17. maj 2016

rytteriet

Hvis du begynder at ævle om galdesten, skedekatar og penicilin kan du ligeså godt skrive GRAVID i panden. Hold lav profil, nip lidt. Det er bruden der er i centrum!

Anmeld Citér

17. maj 2016

ErDuHerIkkeSnart

rytteriet skriver:

Hvis du begynder at ævle om galdesten, skedekatar og penicilin kan du ligeså godt skrive GRAVID i panden. Hold lav profil, nip lidt. Det er bruden der er i centrum!

Helt enig... der er da aldrig nogen der hopper på de hvide løgne - de er jo SÅ brugte!!

Til TS: Folk holder langt mindre øje med hvad man drikker, end man tror. Det er kun dig der synes det er stort, så sig ja tak til første genstand og sid derpå og spyt lidt i den. Først hvis nogen spørger meget direkte  (hvilket egentlig også er lidt dårlig stil), så fyr en af de dårlige undskyldninger af...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.