Tidlige gravid og polterabend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.188 visninger
23 svar
20 synes godt om
16. maj 2016

Anonym trådstarter

Hej alle.. Jeg har den anden dag Funder ud af at jeg er gravid. Jeg er i uge 6 altså det der hedder 5+0 idag

men men men skal til polterabend på lørdag og det er altså ikke offentlig endnu og der er også mange jeg slet ikke kender.. Jeg har aldrig sagt nej til en mokai eller et glas vin hvilket jeg bestemt vil gøre nu jeg er gravid 

derfor er det så svært at skjule hvorfor jeg siger nej til alkohol til en polterabend har i forslag til en lille hvid løgn? Eller gode ideer tages imod med kys hånd måske andre har været ude for det samme 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2016

Augustmama

Du kommer bare i bil og siger du skal køre hjem og ikke køre bil med alkohol i blodet :-) 

Anmeld Citér

16. maj 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Enig du leger bare chafør, så ka de andre drikke med god samvittighed. Vh stine

Anmeld Citér

16. maj 2016

S.S.Robin

Anonym skriver:

Hej alle.. Jeg har den anden dag Funder ud af at jeg er gravid. Jeg er i uge 6 altså det der hedder 5+0 idag

men men men skal til polterabend på lørdag og det er altså ikke offentlig endnu og der er også mange jeg slet ikke kender.. Jeg har aldrig sagt nej til en mokai eller et glas vin hvilket jeg bestemt vil gøre nu jeg er gravid 

derfor er det så svært at skjule hvorfor jeg siger nej til alkohol til en polterabend har i forslag til en lille hvid løgn? Eller gode ideer tages imod med kys hånd måske andre har været ude for det samme 

Eller som min svigerinde gjorde. Sagde hun var på en penicillin kur Det var der ingen der sagde noget til. Og hvis de spurgte hvorfor sagde hun det var en lidt privat sag. 

Anmeld Citér

16. maj 2016

Bshizzle

Som der blir nævnt.. Sig du skal være chauffør 

Eller at du er på noget pencilen/smertestillende?! 

Eller så sørg for det er evt dåse alkohol, så kan du bare lade som om du drikker.. Men hælder ud i smug når ingen kigger 

Eller.. At du bare ik har lyst til alkohol..! 

Anmeld Citér

16. maj 2016

Mille:)

En blærebetændelse som er under behandling med antibiotika kan også virke  

stort tillykke med graviditeten

Anmeld Citér

16. maj 2016

Anonym trådstarter

Den med chauffør går ikke da der er bus til det hele og selve festen forgår i samme by Som jeg bor i... 

penicillin kur tilgengæld er en god ide! Må hellere have det hele på det rene da bruden er sygeplejerske ��

Flere ideer ??? 

Anmeld Citér

16. maj 2016

M (:

Anonym skriver:

Du er kaldt ekstra ind på arbejde dagen efter og kan godt møde træt, men ikke bagstiv op? 

Du forsøger at tabe et par kilo og vælger derfor at synde med god mad i stedet for at drikke kalorierne? 

Tillykke med graviditeten (: 

Anmeld Citér

16. maj 2016

heaven

Anonym skriver:

Den med chauffør går ikke da der er bus til det hele og selve festen forgår i samme by Som jeg bor i... 

penicillin kur tilgengæld er en god ide! Må hellere have det hele på det rene da bruden er sygeplejerske ��

Flere ideer ??? 

Så har du bare skedekartar, tsk tsk...Den kur man får mod det har antabuseffekt... Den hedder noget med metrononidazol eller noget i den stil....

Anmeld Citér

16. maj 2016

LSU

Anonym skriver:

Flere ideer ??? 

Hvis bruden er sygeplejerske, skal du ikke bruge den med penicillin kur, da det er en skrøne at man så ikke må drikke alkohol 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.