At have en kæreste som har et barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2016

RosSofi

Jeg læste kun ts indlæg.

Altså mine tanker. Selvfølgelig er det ikke heldigt at finde sammen med en mand, der allerede er gift. MEN nu er det sket. Han valgte dig 14 dage efter og flyttede fra konen. Så jeg tænker, at der må have været noget, der ikke fungerede i det ægteskab også selv om han ikke havde mødt dig. Det var den ene ting.

Det næste er, at jeg allerede synes, at der er taget enormt meget hensyn til hende. Og jeg vil sige, at jeg synes, at det er flot af jer. For det ville da være væmmeligt at vide, at ens mand flytter ud og hen til en anden. Det har i undgået og det er flot af jer, tænker jeg. At hun stadig efter halvandet år bliver sur, tænker jeg lidt er hendes sag. Medmindre, at han simpelthen har holdt hende hen, og selv da, er det hendes ansvar at komme videre i livet. Følelser opstår og følelser forsvinder igen. Han kan ikke blive ved med at stå til rådighed for hende, fordi de engang var gift og har barn sammen.

Det var mine tanker om hende. Det næste er så angående dig og ham. I er sammen nu, han HAR valgt dig, og det synes jeg er mest rimeligt, at han begynder at tage konsekvensen af. Dine ting skal ikke ud, når hun dukker op, du skal ikke holdes hemmelig og efter 1,5 år synes jeg heller ikke det er rimeligt, at du ikke møder hans datter.

Altså forstå mig ret. Jeg synes, at der er pænt at holde det skjult, at han flyttede på grund af dig og at han har ventet med at fortælle, at du var der. Det havde ikke gavnet hende at vide og bare såret hende endnu mere. Nu tænker jeg så, at i har taget hensyn længe nok.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.