Advokater/jura studerende mm. hjælp søges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2009

DK

Hej

Du har i alt fald aktindsigt, så du kan bede om at få en kopi af sagen imod dig, så du ved hvad det præcist er de synes du har gjort.

Kontakt en retshjælp. Det er gratis, og de kan nok hjælpe dig! Prøv at google retshjælp, så kommer der en masse frem og du kan kontakte den nærmest dig.

Jeg er ikke inde i de speciffikke færdselsregler, omkring reglerne til bevisførelse for spritkørsel,  og kan derfor ikke fortælle dig hvordan din sag ser ud, desværre!

Pøj pøj med det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

MaleneG

DK skriver:

Hej

Du har i alt fald aktindsigt, så du kan bede om at få en kopi af sagen imod dig, så du ved hvad det præcist er de synes du har gjort.

Kontakt en retshjælp. Det er gratis, og de kan nok hjælpe dig! Prøv at google retshjælp, så kommer der en masse frem og du kan kontakte den nærmest dig.

Jeg er ikke inde i de speciffikke færdselsregler, omkring reglerne til bevisførelse for spritkørsel,  og kan derfor ikke fortælle dig hvordan din sag ser ud, desværre!

Pøj pøj med det!

Mange tak for din kommentar
Jeg skal i dag hjem til kæresten's morfar, og så skal han lige se på papirerne, men uanset hvad slipper jeg nok ikke udenom en advokat medmindre politiet vil indrømme at det er en fejl.

Anmeld

29. september 2009

SilleElisa

Prøv evt. at skrive til dem her :

Er du blevet uskyldigt dømt?

Station 2 efterlyser uskyldigt dømte.

Er du blevet uretmæssigt dømt i en straffesag - og er du parat til at efterprøve det i en løgnedetektor. Så ring på 51 56 32 65 eller skriv til yizn@tv2.dk.

Anmeld

29. september 2009

MaleneG

SilleElisa skriver:

Prøv evt. at skrive til dem her :

Er du blevet uskyldigt dømt?

Station 2 efterlyser uskyldigt dømte.

Er du blevet uretmæssigt dømt i en straffesag - og er du parat til at efterprøve det i en løgnedetektor. Så ring på 51 56 32 65 eller skriv til yizn@tv2.dk.

Jeg er ikke blevet dømt endnu, jeg har bare fået en rets indkaldelse hvor de vil  have mig dømt for noget som jeg ikke har gjort og som de har beviser på jeg ikke har gjort.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.