Advokater/jura studerende mm. hjælp søges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.512 visninger
23 svar
0 synes godt om
27. september 2009

MaleneG

Hej kloge kvinder,
Der sidder evt. ikke nogen derude bag skærmen som har forstand på love og regler, da jeg er blevet sigtet for at have kørt spiritus kørsel, uden at have gjort det , så de vil frakende mit kørekort ubetinget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

Ansemusen

Uh ha det lyder da ikke spor godt  Hvordan kan du dog blive sigtet for det uden at have gjort det?

Anmeld

27. september 2009

MaleneG

Ansemusen skriver:

Uh ha det lyder da ikke spor godt  Hvordan kan du dog blive sigtet for det uden at have gjort det?

hehe ja, det er det der er mit store spørgsmål til de kloge.
for det burde ikke være muligt ..

Anmeld

27. september 2009

FrkC

Nej det lyder da virkelig mærkeligt!!!  Er du blevet stoppet eller..?
Jeg ved ik noget om det, men håber da det går i orden..

Anmeld

27. september 2009

MaleneG

brandt-camilla skriver:

Nej det lyder da virkelig mærkeligt!!!  Er du blevet stoppet eller..?
Jeg ved ik noget om det, men håber da det går i orden..

Jeg kørte galt i foråret 09, jeg skulle køre ud fra ubetinget vigepligt, men overså desværre en bil, og vi fik lavede et sammenstød, af ren rutine blev jeg så tjekket for promille kørsel som viste 0,00 altså ingen spiritus der.
Jeg er så blevet indkaldt til bødestraf for at ikke at overholde min ubetingede vigepligt, hvilket også er fulstændig berettiget, men ydermere vil de så have mig dømt for spiritus kørsel, og have frakendt mit kørekort totalt på det grundlag, hvilket jo ikke holder nogen steder.

Anmeld

27. september 2009

Ni-ko-li-ne

hvis ikke du har siddet bag rettet og de har målt din % så kan de vel heller ikke sigte dig?

Anmeld

27. september 2009

Ni-ko-li-ne

MaleneG skriver:

Jeg kørte galt i foråret 09, jeg skulle køre ud fra ubetinget vigepligt, men overså desværre en bil, og vi fik lavede et sammenstød, af ren rutine blev jeg så tjekket for promille kørsel som viste 0,00 altså ingen spiritus der.
Jeg er så blevet indkaldt til bødestraf for at ikke at overholde min ubetingede vigepligt, hvilket også er fulstændig berettiget, men ydermere vil de så have mig dømt for spiritus kørsel, og have frakendt mit kørekort totalt på det grundlag, hvilket jo ikke holder nogen steder.

jeg tror du bør kontakte en advokat

Anmeld

27. september 2009

FrkC

MaleneG skriver:

Det er da fuldstændig tåbelligt!! Man burde da virkelig ik kunne dømme nogen for spirituskørsel når promillen er 0,00..   

Håber virkelig det går i orden..

Anmeld

27. september 2009

MaleneG

ka-ri-na skriver:

hvis ikke du har siddet bag rettet og de har målt din % så kan de vel heller ikke sigte dig?

Jeg sad bag rattet, men jeg var jo pinlig ædru, som pustetesten også viste.

Anmeld

27. september 2009

LauraLW

DK er jura stud. men ved ikke om hun har forstand på det her.

Håber du kan løse det, for det lyder da virkelig ubehageligt! Er der ingen steder, hvor din promille på 0,00 figurerer på skrift? Hvad med hos politiet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.