Så rystet over sundhedspersonale!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2016

MyLove E

LG1986 skriver:

Jeg er uddannet SSH og er dybt rystet over personalets måde at reagere på 

Vi har som skrevet før, sendt et læserbrev til avisen.De har kontaktet mig 2 gange i dag. Mellem de 2 opkald, har de snakket med bowlinghallen, plejecentre og den øverste leder for plejecentre på kommunen. Bowling ville helst ikke sige noget om deres kunder, men uden fra referat kunne de kun bekræfte alt vi havde fortalt. 

Den øverste ved kommunen ville ikke udtale sig før hun havde snakket med plejecentre.. Men hun ville klart gå videre med det!! 

Læserbrev plus artikel kommer i her en af dagene.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2016

Misser1989

Kay skriver:

Ja både og... jeg kan blandt fortælle at pædagoger og pga'er ikke får førstehjælps kursus og det er ikke lovpligtige at bostederne skal give deres medarbejdere førstehjælps kursus... hvilket er dybt forkasteligt når der arbejdes med mennesker! 

Ikke at det skal kunne forklare det for selvfølgelig er det ikke passende at de bare ser til... og slet ikke diskutere hvem der gidder tage med 

Pga'er er det pædagogisk assistenter du mener? 

Da da jeg læste til pædagogisk assistent, fik vi førstehjælpskursus inden vi måtte komme i praktik 

Anmeld Citér

13. maj 2016

Troldemommi

MyLove E skriver:

Vi har som skrevet før, sendt et læserbrev til avisen.De har kontaktet mig 2 gange i dag. Mellem de 2 opkald, har de snakket med bowlinghallen, plejecentre og den øverste leder for plejecentre på kommunen. Bowling ville helst ikke sige noget om deres kunder, men uden fra referat kunne de kun bekræfte alt vi havde fortalt. 

Den øverste ved kommunen ville ikke udtale sig før hun havde snakket med plejecentre.. Men hun ville klart gå videre med det!! 

Godt i kunne hjælpe, nu når sådan nogle ignorante tumper ikke kan varetage deres job, de skulle sgu have en kraftig opsang eller en fyreseddel 

uhh jeg bliver så vred 

Anmeld Citér

13. maj 2016

MyLove E

Misser1989 skriver:

Da da jeg læste til pædagogisk assistent, fik vi førstehjælpskursus inden vi måtte komme i praktik 

Det gjorde jeg også som Pgu'er. .

Anmeld Citér

13. maj 2016

MyLove E

Troldemommi skriver:

Godt i kunne hjælpe, nu når sådan nogle ignorante tumper ikke kan varetage deres job, de skulle sgu have en kraftig opsang eller en fyreseddel 

uhh jeg bliver så vred 

Jeg er også meget vred.

Anmeld Citér

13. maj 2016

Kay

Misser1989 skriver:

Ja det er nemlig dem jeg mener og hvis du læser om den lovpligtige undervisning er førstehjælp ikke med der i men er noget en skole kan tilvælge hvilket jeg ikke syntes er ok... 

Anmeld Citér

13. maj 2016

LG1986

MyLove E skriver:

Synes det er godt at i gør noget, for den opførsel og ligegyldighed de udviste er helt sikkert ikke i orden. Det er mennesker de har med at gøre 

Anmeld Citér

14. maj 2016

MyLove E

Her er læserbrevet !

http://www.skivefolkeblad.dk/article/20160514/DEBAT/160519951

Anmeld Citér

14. maj 2016

januar16

Man bliver så trist. Men desværre ikke overrasket.

Synes desværre at der er for mange i den type job som ikke rigtig interesserer sig for mennesker, men bare bruger det for en fast lønseddel. Ville ønske at der var mere prestige i det.

Anmeld Citér

15. maj 2016

Enirt

Kay skriver:

Ja både og... jeg kan blandt fortælle at pædagoger og pga'er ikke får førstehjælps kursus og det er ikke lovpligtige at bostederne skal give deres medarbejdere førstehjælps kursus... hvilket er dybt forkasteligt når der arbejdes med mennesker! 

Ikke at det skal kunne forklare det for selvfølgelig er det ikke passende at de bare ser til... og slet ikke diskutere hvem der gidder tage med 

Det er ikke helt korrekt at Pga - nu kaldet PA'er elller PAU'er ikke får førstehjælpskursus, det fik vi da jeg tog uddannelsen fra 2009-2011 og jeg skal også til at have det på mit nuværende studie som er pædagoguddannelsen.

Bare lige til info 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.