MyLove E skriver:
Vi var i aften i bowlinghallen og fejre fødselsdag for min mand og søn. 
Et andet sted i hallen sidder et plejecentre med en masse beboerne som har forskellige handicap. Jeg står så og tager salat sammen med min søn, ud af øjnkrogen ser jeg så en mand styrte lige ud over 2 trappetrin i sin el-kørestol. Jeg giver bare tallerken til min søn og siger gå ind til de andre, og løber så ned til manden.
Der kommer et par stykker hen og vi bliver hurtigt enig om at der skal ringes 112. Så det gør personalet i bowlinghallen så. Min mand har nu også set hvad der er sket og kommer også og hjælper til, en anden gæst kommer med en Falck kasse.
Manden har en kæmpe dyb flænge i hovedet og ham bløder fra næsen og den side af hovedet som ligger ned mod gulvet.
Min mand og jeg sidder på gulvet og får ham til ro og tørre blodet af ham. Der sidder en mand mere ved hos. Han er en hjælper/assistent fra stedet de kommer fra. Men han gør ingenting han er der bare. Det er mig og min mand som snakker med ham og holder kontakt med ham.
I baggrunden stod resten af personalet, og diskuterede om hvem som nu skulle tage med ham, for de var der jo faktisk ikke rigtig nogen som gad, de havde jo fri nu!!!!
Det er min mand og jeg og har hele overblikket og hele tiden har kontakt til manden.
Da ambulancen køre siger Falck pænt tak for hjælpen og det samme gør bowlinghallen, som faktisk siger at vi kun skal betale for drikkevare, mad og bowling giver de
(vi var 6 personer ) Personalet fra plejecentre sagde ingenting til os!
Jeg kan ikke komme mig over hvor ligeglad de var!!! Er bare sur!
Ved ikke om i kan forstå noget af det her. Men jeg skulle bare lige af med min gale

Ej det er fanme heller ikke i orden. Godt I var der i det mindste.