Hvad ville du gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2016

Anonym

Mit barn er også 2 år.

Jeg ville ikke kigge på om DU kan undvære hende men mere om HUN kan undvære dig.

Min datter har ofte været hos sin morfar som er primær her.Jeg ville i den grad savne hende og hade at være væk fra hende men jeg ville sende hende afsted alligevel. Fordi jeg ved hun ville hygge sig og var hun sammen med morfar ville hun godt kunne undvære mig. Tror hun ville hygge så meget at savnet ville være minimalt. 

Sådan som jeg læser dit indlæg skal hun efterfølgende være hos sin far en uge? Så hun kan altså godt være væk fra sin mor en uge af gangen. 

og barnet er jo hos sin anden forældre i den anden uge..

Min datter var kommet afsted med det samme, men du må jo vurdere om din datter kan og vil få noget ud af det. Og så prøve at glemme dine egne behov og i stedet se på hendes. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2016

Anonym

MummiT skriver:

På vuc kan man, så vidt jeg kan læse mig til på nettet, gå op til sygeeksamen hvis man har en lægeerklæring. Kommer man forsent eller udebilver kan man gå om eller dumpe. Der er nogle andre regler på universitetet hvor man kan komme til reeksamen.

Det er rigtig at vuc'er kræver en læge erklæring hvis man ikke går til eksamen. Og skal til syge eksamen.... 

Anmeld Citér

12. maj 2016

lineog4

Det afhænger af mange ting, hvor primær er din mor, er hun fx trygheden hvis din datter bliver usikker over de mange nye indtryk, er hun trygheden hvis din datter bliver syg osv. 

Det må du vurderer i netop jeres familie. I min familie er min mor en stor del af børnenes liv, men den der grundlæggende tryghed kan de ikke finde hos hende - ja egentlig kan fx den mellemste (og han er 8) kun finde den hos mig, han sagde den anden dag: mor når jeg er sammen med dig føler jeg mig usårlig og når du ikke er der virker beskyttelsen ikke lige så godt. Han skal være uden mig i 3 uger til august, sammen med sin far og i trygge vante rammer men jeg frygter der da alligevel netop pga den grundlæggende tryghed. Så her hjemme ville det for ham være no go, ved ikke med den mindste tror godt han kunne tage en uge med mormor 

Anmeld Citér

12. maj 2016

Hck

Profilbillede for Hck

Hvis jeg viste at barnet var tryg og glad hos sin mormor, og så mormor som en slags omsorgsperson, havde jeg sagt, JA. 

Skriver det ud fra, at det virker som om at mormor og hun er rigtig meget sammen og er glade og trygge Sammen

Anmeld Citér

12. maj 2016

Marts<3

Vildt nok du overvejer det... Men nej... 

Du har dummet dig og booket ferie inden du fik oplyst eksamen... Så må det jo bare være det. Super ærgerligt... 

hvad skulle en 2 årig få ud af en ferie væk fra mor? Det er jo ikke et behov for hende. 

Anmeld Citér

12. maj 2016

Loa

Marts<3 skriver:

Vildt nok du overvejer det... Men nej... 

Du har dummet dig og booket ferie inden du fik oplyst eksamen... Så må det jo bare være det. Super ærgerligt... 

hvad skulle en 2 årig få ud af en ferie væk fra mor? Det er jo ikke et behov for hende. 

Tror du ikke en 2 årig får noget ud af sand, pool og hygge med sin mormor? 

Det ville jeg så godt nok være uenig i. 

Kan godt synes at 2 år er lidt lille, men er sikker på der bliver knyttet nogle rigtig gode bånd på sådan en ferie....

Anmeld Citér

12. maj 2016

Marts<3

Loa skriver:

Tror du ikke en 2 årig får noget ud af sand, pool og hygge med sin mormor? 

Det ville jeg så godt nok være uenig i. 

Kan godt synes at 2 år er lidt lille, men er sikker på der bliver knyttet nogle rigtig gode bånd på sådan en ferie....

Så er vi enige om at være uenige....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.