D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
anjo01 skriver:
Super ærgerligt at dine eksamener ligger i det tidsrum i har bestilt ferie, men uanset hvor dejlig en ferie er, er den ikke et ekstra år på skolebænken værd. Derudover ville jeg ikke sende et lille barn på ferie så langt væk uden en forældre. Det er rigtig lang tid, og der er ikke mulighed for at din datter kan komme hjem til dig hvis hun er ulykkelig. Har du tjekket om din indboforsikring dækker? Jeg har en rejseforsikring under min indboforsikring. Hvis ikke, så vil jeg vælge st se på det som det, det er; nemlig en dyr lærestreg. 
Det er min mor der har bestilt rejsen, og hende der har tjekket om vi evt kan få pengene tilbage så jeg ved ikke om forsikringen dækker.
Men nej er helt enig, det er ikke det værd at tage et år ekstra i skolen. Min uddannelse er udskudt nok i kraft af at jeg er nødt til at tage næsten hele min hf om fordi jeg blev sygemeldt 3 mdr før jeg fik hue på...
Men det er nemlig også det jeg tænker, at det altså er rigtig, rigtig langt væk uden forældre. Hvis hun var 1-2 år ældre så kunne det jo nok godt gå, men synes det er lidt voldsomt når hun er så lille...
Anmeld
Citér