Samvær. Hjælp. Jeg ved ikk hvad jeg skal gøre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2016

Anonym trådstarter

loop skriver:

Jeg troede slet ikke at så små børn var på overnatning hos den anden forælder. Han er jo for lille til at forstå at han får dig at se igen. Er han ikke netop i den alder, hvor en adskillelse fra primærforælderen(her dig) resulterer i grådudbrud.

Måske i skulle gå tilbage til at far kommer hjem til dig for at være sammen med sit barn.

Han har overnattet hos far før helt uden problemer. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg vil bare ikke lyve for ham. Ville intet have fortalt hvis ikke han havde spurgt. Havde jeg løget så havde jeg haft et forklaringsproblem hvis det bliver til mere mellem mig og ham fyren. 

Har snakket med ham. Har faktisk brugt hele aftenen på det. Og han bliver ved og sige at han vil have mig tilbage og vil tage my tempo osv. Men det er jeg ikke interesseret i. 

Han har også selv nævnt ændringer i vores søns opførsel. Det var det første han sagde da han afleverede ham. At han ikke var den glade dreng han plejer at være og at han kan mærke det er fordi han selv er ked af det. 

Derfor er jeg så meget i tvivl om han skal derhjem og overnatte. Det er jo synd for vores søn at han skal påvirkes på den måde. Ønsker jo ikk han skal forbinde far med noget dårligt. 

Har du overvejet om din søn reagerer fordi mor og far ikke er sammen mere?

Anmeld Citér

11. maj 2016

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Har du overvejet om din søn reagerer fordi mor og far ikke er sammen mere?

Vi har ikke været sammen i flere måneder og der har aldrig været problemer før. Han blev faktisk et gladere barn efter vi gik fra hinanden da alle spændingerne forsvandt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.