Skriver anonymt da der kan være lurere med på sidelinien der ikke behøver vide alt.
Mit barns far og jeg gik fra hinanden for nogle måneder siden (det var mig der gjorde det forbi).
Jeg er nu kommet rigtig videre og har mødt en fyr i forrig weekend som jeg snakker rigtig godt med. Min x spørger mig om jeg har været sammen med nogen da jeg var i byen. Ikke at det vedkommer ham. Men jeg vil heller ikke lyve så det svarer jeg ja til.
Hvilket resulterer i at han går total ned med flaget. Virkelig så langt ned at hans mor er bekymret for ham. Da han skulle have vores søn forleden til samvær kunne han mærke der var noget galt med det samme. Jeg kunne for første gang se en form for "utryghed" i min drengs øjne da far kørte afsted med ham. Og far fortalte også at han intet havde spist eller drukket men bare været pjevset hele eftermiddagen.
Nu skal han egentlig på overnatning på lørdag til søndag. Men ved simpelthen ikke om jeg tør. Ved at far aldrig vil gøre ham noget. Men er så ked af at sønnen påvirkes af det.
Samtidig. Hvis jeg ikk lader ham komme derhjem så går far nok bare endnu mere ned med flaget.
please hjælp. Hva gør jeg ?
Anmeld
Citér