Troede aldrig jeg skulle stå her. ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nu får jeg nok huk. Men hvorfor skal det ske over hoved og hale med børnene. Børnene kan vel blive ved ham her de første dage indtil du har fået list styr på hvad der skal ske. 

Hvis i er gået fra hinanden er vel ik det samme som at han fravælger jer alle. Hvis ja jamen så nå han da smutte ud af lejligheden så i kan få lidt ro. Du har jo betalt til lejen for maj måned. 

Det kan han ikke med de arbejdstider han har. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2016

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87
Anonym skriver:

Nu får jeg nok huk. Men hvorfor skal det ske over hoved og hale med børnene. Børnene kan vel blive ved ham her de første dage indtil du har fået list styr på hvad der skal ske. 

Hvis i er gået fra hinanden er vel ik det samme som at han fravælger jer alle. Hvis ja jamen så nå han da smutte ud af lejligheden så i kan få lidt ro. Du har jo betalt til lejen for maj måned. 

Har du prøvet at stå i en lignende situation? 

Jeg forstår din pointe, men er ikke helt enig med dig. 

Sådan som jeg havde det dengang børnenes far valgte at smide samme bombe som trådstarter har fået smidt, havde jeg mest lyst til at pakke børnene og mig selv langt væk. Havde bare lyst til at have børnene for mig selv og slet ikke dele. - ikke rationelt. Det ved jeg godt og jeg praktiserede det heller ikke. 

Jeg forstår ikke der hvor du skriver: "hvis i er gået fra hinanden er vel ik det samme som at han fravælger jer alle?" 

Anmeld Citér

10. maj 2016

loop

Anonym skriver:

Jeg har prøvet at snakke med ham og han siger bare at der ikke er mere at snakke om. Det er ham der står på lejekontrakten. Derfor er det mig der skal flytte. 

Selvom det kun er ham, der står på lejekontrakten, er det ikke nødvendigvis ham der får lov til at blive boende. Det kommer bl.a an på hvor længe i har boet sammen.

Anmeld Citér

10. maj 2016

ESV

Anonym skriver:

Jeg har prøvet at snakke med ham og han siger bare at der ikke er mere at snakke om. Det er ham der står på lejekontrakten. Derfor er det mig der skal flytte. 

Men det er ikke ensbetydende med at du skal flytte der kommer an på hvor længe i har boet sammen, man er i ægteskabs lignende forhold efter to år så det er ikke sikkert han har krav på den fælles bolig! 

Anmeld Citér

10. maj 2016

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Det vil sige. 

At hun både skal være knust over at hendes mand ikke vil være sammen med hende mere men hun skal osse flytte ud af huset alene og efterlade hendes børn så hun skal stå helt alene ? 

Du får jo ikke bare et nyt sted at bo fra den ene dag til den anden ? 

Anmeld Citér

10. maj 2016

Sandratoft

Diosa85 skriver:

Øv hvor hårdt. Kæmpe knus til dig 

Mht lejlighed vil jeg foreslå dig og gå på kommunen og fortælle du er blevet smidt ud af din mand og har 2 børn men ikke noget sted at bo. Så skal de hjælpe dig. 

Hvorfor ikke råde hende til at finde en lejlighed selv? Hvorfor er din første indskydelse at det er kommunen der  skal hjælpe? 

Anmeld Citér

10. maj 2016

Diosa85

Sandratoft skriver:

Hvorfor ikke råde hende til at finde en lejlighed selv? Hvorfor er din første indskydelse at det er kommunen der  skal hjælpe? 

Fordi lejligheder ikke hænger på træerne og stå med 2 børn og skal bruge en lejlighed hurtigst muligt det er ikke lige sådan til. 

Men du kan da råde hende til det hvis det er det du vil. 

Siger med det samme. Gider ikke diskuterer  

Anmeld Citér

11. maj 2016

Anonym

Babyklar87 skriver:

Har du prøvet at stå i en lignende situation? 

Jeg forstår din pointe, men er ikke helt enig med dig. 

Sådan som jeg havde det dengang børnenes far valgte at smide samme bombe som trådstarter har fået smidt, havde jeg mest lyst til at pakke børnene og mig selv langt væk. Havde bare lyst til at have børnene for mig selv og slet ikke dele. - ikke rationelt. Det ved jeg godt og jeg praktiserede det heller ikke. 

Jeg forstår ikke der hvor du skriver: "hvis i er gået fra hinanden er vel ik det samme som at han fravælger jer alle?" 

Det jeg mener med det er. At fordi han ikke vil hende er ikke ens betydende med hun skal stå mutters alene både med børn flytning m.v 

Ved godt man helst bare vil have børnene tæt virkelig tæt på sig i den situation. Jeg er ikke kold <3 

Men for at få ro til st finde en bolig lyn hurtigt, et antal hus/lejligheds kig. Tude ture m.v ville det måske være mere roligt hvis far trådte til og hjalp med børnene. 

Fordi man ik er kærester er man jo stadig sammen om børnene .

Anmeld Citér

11. maj 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hej baby.dk

Puha det er hårdt det her. Han sagde det lige ud af det blå i går at han havde ikke nogen følelser for mig mere så det er slut nu. Jeg faldt fuldstændig sammen og jeg græd. Aner ikke hvad ben jeg skal stå på. Vi har 2 børn. Hvad skal jeg nu. Pigerne og jeg skal jo flytte. Jeg er fuldstændig forvirret ��. 

Havde virkelig ikke set det her komme.

Undskyld vis der ikke er så meget mening i den her besked. 

Sender dig et kram. 

Jeg stod selv i samme situation for tre måneder siden og jeg er helt nede med flaget stadigvæk. Det kom også UD I DET BLÅ for mig.  Så føler med dig. Du er ikke alene. Det er meget hårdt at være enlig mor, når man aldrig havde regnet med det ville ske for en selv. 

Anmeld Citér

11. maj 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Hvis du har haft adresse i lejligheden i mere end to år, så mener jeg, at du også kan gøre krav på lejligheden.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.