Troede aldrig jeg skulle stå her. ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.979 visninger
36 svar
26 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. maj 2016

Anonym trådstarter

Hej baby.dk

Puha det er hårdt det her. Han sagde det lige ud af det blå i går at han havde ikke nogen følelser for mig mere så det er slut nu. Jeg faldt fuldstændig sammen og jeg græd. Aner ikke hvad ben jeg skal stå på. Vi har 2 børn. Hvad skal jeg nu. Pigerne og jeg skal jo flytte. Jeg er fuldstændig forvirret ��. 

Havde virkelig ikke set det her komme.

Undskyld vis der ikke er så meget mening i den her besked. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2016

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87
Anonym skriver:

Hej baby.dk

Puha det er hårdt det her. Han sagde det lige ud af det blå i går at han havde ikke nogen følelser for mig mere så det er slut nu. Jeg faldt fuldstændig sammen og jeg græd. Aner ikke hvad ben jeg skal stå på. Vi har 2 børn. Hvad skal jeg nu. Pigerne og jeg skal jo flytte. Jeg er fuldstændig forvirret ��. 

Havde virkelig ikke set det her komme.

Undskyld vis der ikke er så meget mening i den her besked. 

Øv! Stort kram til dig!

Jeg har været igennem det samme som dig og det er en hård kamp at skulle igennem rent følelsesmæssigt. Men du kommer ud på den anden side igen. 

Du er velkommen til at skrive privat til mig, hvis du har brug for det. 

Anmeld Citér

10. maj 2016

Anonym trådstarter

Babyklar87 skriver:

Øv! Stort kram til dig!

Jeg har været igennem det samme som dig og det er en hård kamp at skulle igennem rent følelsesmæssigt. Men du kommer ud på den anden side igen. 

Du er velkommen til at skrive privat til mig, hvis du har brug for det. 

Tak for krammet. Synes godt nok det er svært det her. 

Anmeld Citér

10. maj 2016

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87
Anonym skriver:

Tak for krammet. Synes godt nok det er svært det her. 

Det er svært! Uden tvivl og især når det kommer ud af det blå. 

Jeg mærkede heller intet, det var nøjagtig den samme udmelding min eksmand kom med. 

Det er nok aldrig det rigtige tidspunkt at bomben falder på og man kan ikke forberede sig. Det er en af de hårde kampe vi skal gennemleve som menneske. Men med vilje, god støtte og hjælp, kommer du igennem det som et helt menneske. Men det føles som lange udsigter når man står hvor du gør nu og der er også lange udsigter. Men lige nu er det vigtigste dig og børnene og du må tage en dag ad gangen og bede om al den hjælp du kan få. Det er hårdt at skulle bearbejde egne følelser, samtidig med at skulle håndtere børnenes følelser

Anmeld Citér

10. maj 2016

Anonym trådstarter

Babyklar87 skriver:

Det er svært! Uden tvivl og især når det kommer ud af det blå. 

Jeg mærkede heller intet, det var nøjagtig den samme udmelding min eksmand kom med. 

Det er nok aldrig det rigtige tidspunkt at bomben falder på og man kan ikke forberede sig. Det er en af de hårde kampe vi skal gennemleve som menneske. Men med vilje, god støtte og hjælp, kommer du igennem det som et helt menneske. Men det føles som lange udsigter når man står hvor du gør nu og der er også lange udsigter. Men lige nu er det vigtigste dig og børnene og du må tage en dag ad gangen og bede om al den hjælp du kan få. Det er hårdt at skulle bearbejde egne følelser, samtidig med at skulle håndtere børnenes følelser

Der er ikke nogen der ved noget endnu. Skal snakke med min mor i weekenden. Nu skal jeg bare have fundet et andet sted at bo. 

Anmeld Citér

10. maj 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Der er ikke nogen der ved noget endnu. Skal snakke med min mor i weekenden. Nu skal jeg bare have fundet et andet sted at bo. 

Øv hvor hårdt. Kæmpe knus til dig 

Mht lejlighed vil jeg foreslå dig og gå på kommunen og fortælle du er blevet smidt ud af din mand og har 2 børn men ikke noget sted at bo. Så skal de hjælpe dig. 

Anmeld Citér

10. maj 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Mht lejlighed vil jeg foreslå dig og gå på kommunen og fortælle du er blevet smidt ud af din mand og har 2 børn men ikke noget sted at bo. Så skal de hjælpe dig. 

Tak. Jeg må prøve at kontakte kommunen i morgen. Tak for rådet.

Anmeld Citér

10. maj 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Hej igen. 

Jeg skal flytte til en anden kommune når vi skal flytte. Hvilken kommune skal jeg snakke med. 

Anmeld Citér

10. maj 2016

hesøth

Hvorfor skal kommunen blandes ind i det?

Prøv da den lokale avis og boligselskaberne......

Anmeld Citér

10. maj 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Hej igen. 

Jeg skal flytte til en anden kommune når vi skal flytte. Hvilken kommune skal jeg snakke med. 

Der er forskellige regler fra kommune til kommune. Den kommune jeg bor i (Rødovre) der skal man have boet i kommunen i et år hvis man skal have hjælp til bolig. 

prøv og ring til borgerservice i den kommune du påtænker at tilflytte og spørg dem om de kan hjælpe dig med bolig. Men du skal ikk blive overrasket hvis de siger du skal snakke med din nuværende bopælskommune 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.