Hvad fik du på mors dag igår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2016

Skouboe

Jeg havde spurgt min mand, om han og ungerne ikke kunne købe nogle lavendler til at plante i indkørslen, i stedet for en buket, så det fik jeg. Min mor er i Italien og fik en SMS, og min svigermor mener at det er noget pjat, og fik derfor ikke noget. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2016

MinPrins

Jeg har ikk fået noget, men min mor har bestilt koncert billetter fra bassen af til mig 

Jeg har selv købt en pladespiller til min mor 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

9. maj 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg fik to par sneakers

Anmeld Citér

9. maj 2016

B&J

Kl 6 gåkom Daniel ind til mig med verden største kys og sagde glædelig mors dag det slog alt. 

Der efter fik jeg en buket blomster og en kage 

Anmeld Citér

9. maj 2016

An&Jo

Jeg var så heldig at få en ny kaffemaskine, da jeg var træt af den jeg havde..  

Jeg fik derfor en opgradering fra en nespresso citiz umilk til en nespresso latizzima touch 

Så slap jeg for at bande mere over min mælkeskummer til den anden..  

Så ja jeg var rigtig heldig, og min søn lyste af glæde da han gav mig den, også selvom det var hans far der havde købt den for ham..  

Anmeld Citér

9. maj 2016

Risse

SofiaMik skriver:

Inspireret af en anden tråd.

Hvad fik i igår på mors dag, hvis i da fik noget?  Og gav i selv til jeres egen mor og gav jeres mand til svigermor? 

Igår overraskede min mand mig positivt. Han havde kørt børnene til en pluk selv mark, så børnene kunne håndplukke en buket til mig. De var så stolte og glade og det var skønt at se deres ansigter.

Min mor er her ikke mere, så kunne desværre ikke give. Min mand gav ikke sin mor noget.

Jeg venter vores første barn og i går havde min veninde arrangeret et babyshower for mig, hvor jeg fik en masse gaver til vores dreng 

Har ikke fået noget af manden, men vi har snakket om at fejre henholdsvis mors og fars dag når vi når så langt, da vi har fødselsdag med to dages mellemrum, så det er fint hvis vi får en dag med børnene hver for sig også 

Anmeld Citér

9. maj 2016

Mom2Two

SofiaMik skriver:

Inspireret af en anden tråd.

Hvad fik i igår på mors dag, hvis i da fik noget?  Og gav i selv til jeres egen mor og gav jeres mand til svigermor? 

Igår overraskede min mand mig positivt. Han havde kørt børnene til en pluk selv mark, så børnene kunne håndplukke en buket til mig. De var så stolte og glade og det var skønt at se deres ansigter.

Min mor er her ikke mere, så kunne desværre ikke give. Min mand gav ikke sin mor noget.

Jeg gir ALTID min mor "for-glem-mig-ej" blomster  

jeg forventer ikk a få en gave a min mand, da jeg jo ikk er hans mor ;p - men han ga mig nu en blomst alligevel, fra ham og vores drenge... 

Anmeld Citér

9. maj 2016

AogA

Min mand havde købt en æske lækker chokolade i Peter beier fra vores unger samt en bøtte love bites 

Til svigermor gav vi også en lækker æske chokolade fra Peter beier og min egen mor fik 2 æsker chokolade fra summerbird 

Vi er mere til chokolade herhjemme end blomster 

Anmeld Citér

9. maj 2016

De3Guldklumper

Jeg fik serveret et lækkert morgenmads bord og fik herefter et gavekort til et par nye sandaler. 

Min mor fik nye kondisko - ved ikke om svigermor fik noget i år.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.