Hvad fik du på mors dag igår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2016

serinasmor

Jeg har fået en hængekøje - eller et udprint af en hængekøje da den er bestilt på nettet men ikke dukket op  

Jeg har hjulpet min kæreste med mors dags gave til hans mor - det blev til 2 små krukker med låg - vist nok fra trip trap .. 

Min egen mor fik i år dråbeskåle og i år blev det sammen med mine søskende - det svinger lidt hvordan vi gør det ... Men i år er jeg højgravid og det var rart at der var nogen andre der gjorde noget  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2016

Diosa85

SofiaMik skriver:

Inspireret af en anden tråd.

Hvad fik i igår på mors dag, hvis i da fik noget?  Og gav i selv til jeres egen mor og gav jeres mand til svigermor? 

Igår overraskede min mand mig positivt. Han havde kørt børnene til en pluk selv mark, så børnene kunne håndplukke en buket til mig. De var så stolte og glade og det var skønt at se deres ansigter.

Min mor er her ikke mere, så kunne desværre ikke give. Min mand gav ikke sin mor noget.

Jeg går ikke om i mors dag og fars dag. Synes det er en underlig tradition ligesom valentinsdag og B&B dag. Så det er heller ikke noget jeg fejre. Så nej jeg købte ikke noget til mig selv. Jeg gav dog min mor en gave fordi jeg ved dagen betyder noget for hende. Så bare fordi jeg ikke går op i det skal hun jo ikke snydes af den grund. 

Anmeld Citér

9. maj 2016

Loa

Jeg fik en rigtig fin hjemmelavet gave af min datter! Den betyder meget mere end det min mand havde købt fra hende (sorry ) men fordi hun selv havde lavet den og GLÆDET sig til at give mig den  

Fik dog også kahler vasen med perlemors striber og to Rosendahl kaffekopper (det sidste "fra" vores hund )

Anmeld Citér

9. maj 2016

Benjamins'mor

SofiaMik skriver:

Inspireret af en anden tråd.

Hvad fik i igår på mors dag, hvis i da fik noget?  Og gav i selv til jeres egen mor og gav jeres mand til svigermor? 

Igår overraskede min mand mig positivt. Han havde kørt børnene til en pluk selv mark, så børnene kunne håndplukke en buket til mig. De var så stolte og glade og det var skønt at se deres ansigter.

Min mor er her ikke mere, så kunne desværre ikke give. Min mand gav ikke sin mor noget.

Fik ingenting. 

Gav ikke min mor noget, det har jeg ikke gjort siden jeg selv fik børn. 

Anmeld Citér

9. maj 2016

Ena

Mine børn gav kys og kram instrueret af min mor. Sødt og jeg blev glad 

Anmeld Citér

9. maj 2016

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg fik blomster og lakridser af mine børn (7 og 8 1/2 år). Ikke noget vildt, men jeg blev rigtig glad.

Jeg ville blive rigtig skuffet, hvis min mand ikke sørgede for, at børnene havde noget, at give (og prisen er underordnet).

Anmeld Citér

9. maj 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Fik en rigtig flot halskæde af min kæreste og vores 2 piger selvfølgelig 

Og jeg gav min mor en tur i bio lørdag aften og på selve dagen fik hun 3 billeder af hendes 2 børnebørn som hun havde ønsket sig 

Anmeld Citér

9. maj 2016

Sedigfor

Fik det største kram fra min datter.

Anmeld Citér

9. maj 2016

Zelinasmor

Plejer ikke at få noget. Men min kæreste havde været ude og købe en kæmpe buket blomster sammen med min datter. (Hun havde valgt buketten og var så stolt), "mor se! Den er lilla!!" 

Om aftenen blev jeg inviteret på lækker café med min datter og kæreste.

Min kæreste købte en KÆMPE orkide fra blomsterhandleren til sin egen mor

Anmeld Citér

9. maj 2016

Rauw

Jeg tog ungerne med ned på havnen og få en is og lege og kigge på både. Synes ikke mors dag behøver være gaver og blomster. At nyde sine børn og hygge med dem var det jeg ønskede mig. Min eks havde spurgt hvad jeg ønskede mig fra børnene så kunne da godt ha fået blomster og chokolade, men det ville jo mere ha været fra deres far end fra dem. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.