Hvad fik du på mors dag igår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Fik du mors dag gave igår?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.531 visninger
28 svar
14 synes godt om
9. maj 2016

SofiaMik

Inspireret af en anden tråd.

Hvad fik i igår på mors dag, hvis i da fik noget?  Og gav i selv til jeres egen mor og gav jeres mand til svigermor? 

Igår overraskede min mand mig positivt. Han havde kørt børnene til en pluk selv mark, så børnene kunne håndplukke en buket til mig. De var så stolte og glade og det var skønt at se deres ansigter.

Min mor er her ikke mere, så kunne desværre ikke give. Min mand gav ikke sin mor noget.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2016

jenny4

Vi har aftalt ikke at fejre mors og fars dag. Min mor får en gave eller blomster hvert år for det har vi altid gjort, men ellers ville jeg heller ikke købe til hende. Min svigermor får ikke for set har de aldrig gjort i.

Personligt synes jeg det er ok hvis børnene gerne vil give noget, men de skal ikke føle sig forpligtede - og det skal manden heller ikke.

Anmeld Citér

9. maj 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
SofiaMik skriver:

Hvad fik i igår på mors dag, hvis i da fik noget?  Og gav i selv til jeres egen mor og gav jeres mand til svigermor? 

Igår overraskede min mand mig positivt. Han havde kørt børnene til en pluk selv mark, så børnene kunne håndplukke en buket til mig. De var så stolte og glade og det var skønt at se deres ansigter.

Min mor er her ikke mere, så kunne desværre ikke give. Min mand gav ikke sin mor noget.

Min lillesøster og jeg gav vores mor den nye kählervase i medium da vi alle 3 synes den er ekstrem flot. Så havde jeg tegnet en sten og stoffer tegning med citatet: "jeg vil da håbe at hun kan hjælpe", "selvfølgelig kan hun det! Man får ikke lov at blive Mor hvis ikke man kan ordne alting".  Og så plukket blomster fra haven dertil. 

Fik faktisk senere på dagen samme vase og en buket blomster af mind mand og vores knap 2 årige datter

Anmeld Citér

9. maj 2016

Kamilla-m

SofiaMik skriver:

Jeg fik den smukkeste buket blomster 

- min svigermor gav vi et stort træ skilt hvor der står hendes betydning for os 

kunne ikke drømme om at give min egen noget 

Anmeld Citér

9. maj 2016

Troldemommi

Jeg fik en gave der fik mig til at tabe både ansigt og mund, det var ikke en buket men den blå sangfugl fra Kay Bojesen, den er så smuk.

Jeg er ikke så meget til Blomster, har ikke grønne fingre alting dør fra mig, og så syntes jeg det er spild af penge 

men sådan en dyr gave havde jeg aldrig forestillet mig at få, men dog sørger jeg for at give både min egen mor og Svigermor en smuk buket.

Min Johanne pige havde selv valgt hvilken fugl jeg skulle have, hun ved min ynglingsfarve er blå så valgte hun den, syntes det er flot tænkt af hende 

Anmeld Citér

9. maj 2016

Tip!

Jeg fik blomster af sønnike og et par lækre Nike kondisko.. 

Har fået nyt job, så det mente (sønnike og bonusfars dankort) at jeg skulle have.. 

Anmeld Citér

9. maj 2016

Anonymor

SofiaMik skriver:

Ingenting. Børnene var hos deres far. Jeg havde ikke brug for en gave, men måske bare et lille opkald havde været rart. Børnene kan ikke selv sørge for det, de er ikke ret gamle. 

Gav min mor en stor buket blomster

Anmeld Citér

9. maj 2016

MissTas

SofiaMik skriver:

Fik en hjemmelavet æske af min datter på 4 år hvor der var glimmer, pallietter og alt muligt på og så måtte jeg selv købe en ting jeg manglede. Og ja, jeg manglede virkelig blade til min Venus skraber, så det blev til 8 blade til min skraber  hihi. 

Herhjemme går vi ikke så meget op i det

Anmeld Citér

9. maj 2016

Sandratoft

Ja  Fik en buket blomster og 4!! plader chokolade af min datter (nok mest hendes far, da hun kun er knap 2 år)

Min egen mor har fået et "gavekort" fra mig og mine søskende om at vi skal ud og spise og i bio en weekend

Jeg ved ikke om jeg ligefrem går op i det, men synes det er SÅ hyggeligt med lidt forkælelse, både at give og modtage. 

Anmeld Citér

9. maj 2016

Newsence

Fik en af de der mor halskæder med navne på vores datter, min bonus datter og så vores søn som bliver født i slutningen af måneden. 

Også hentede han morgenbrød og lavede the og dækkede fint bord.. Var så hyggeligt 

Min mor er død men var på kirkegården med blomster sammen med min far.

min mand gav sin mor en blomster/lys dekoration ( hun elsker den slags)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.