Forbrydelsen er tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2009

dorthemus

Ansemusen skriver:

Åhh hader Brian Mikkelsen!! Er det et rigtigt klip, eller har de lige byttet rundt på ngole af ordene? Er da helt vildt hvis han kan vrøvle SÅ meget!

De er skæve og vinde...og fulde osv.....og har ikke opfundet mange skarpe knive i skuffen.....HOLD DA KÆFT, mand!! *LOL*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

dorthemus

Tjuhl skriver:

det er både hylende morsomt og utrolig skræmmende. men det er jo generelt ret skræmmende at have en justitsminister der endnu ikke er i puberteten

MEN nu skal vi ikke glemme Folkepartiet i forbrydelsen, som jeg håber der kommer flere kritiske scener med. selvom jeg har det meget svært med niklas bro...eller hvad han hedder ... og preben kristensen....og og og og

Åh jeg elsker Nicholas Bro...især når han lægger stemme til i "Shanes Verden"...ja altså, jeg er jo pædagog så jeg ser børneprogrammer

Anmeld

27. september 2009

Ansemusen

Vidste han var langt ude, men ikke SÅ langt ude  Håber han blir sat af posten *griner*

Mht. Forbrydelsen er jeg måske lidt med i et par sekunder i starten af afsnit 7, mener jeg det er. Var med til statistjob, hvor vi skulle danse osv. på et diskotek, hvor de så filmede. Mere vil jeg selvfølgelig ikke sige, hvis nu det røber noget. Håber jeg kommer med, men chancen er nok ikke ret stor, selvom jeg blev filmet. Men kunne være vildt sjovt

Anmeld

27. september 2009

dorthemus

Ansemusen skriver:

Vidste han var langt ude, men ikke SÅ langt ude  Håber han blir sat af posten *griner*

Mht. Forbrydelsen er jeg måske lidt med i et par sekunder i starten af afsnit 7, mener jeg det er. Var med til statistjob, hvor vi skulle danse osv. på et diskotek, hvor de så filmede. Mere vil jeg selvfølgelig ikke sige, hvis nu det røber noget. Håber jeg kommer med, men chancen er nok ikke ret stor, selvom jeg blev filmet. Men kunne være vildt sjovt

Ej hvor sjovt

Anmeld

27. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
IKKKK Sige noget endnu!!!!... Nu har jeg hørt teasers for den hele ugen og jeg kan ikke se den før hmmm... I NÆSTE WEEKEND!!! ARGH. Og jeg vil nemlig gerne følge med fra starten (når som regel kun at se den på nettet. Men fair nok, det dur også!!)...

Men jeg syns den var vildt god sidste gang. Så jeg glæder mig til dennegang

Var den go?
(må I godt sige, men ikke hvad der sker)

Anmeld

27. september 2009

Ansemusen

Ja jeg synes den virkede ret god! Den skal selvfølgelig lige igang, så første afsnit kan klart nok ikke hamle op med de sidste i 1eren. Det bliver jo mere og mere spændende for hver gang!

Anmeld

27. september 2009

Stumpen

Er det kun mig der synes det er en skam at ministeriet er indblandet igen??

Anmeld

27. september 2009

oo

Stumpen skriver:

Er det kun mig der synes det er en skam at ministeriet er indblandet igen??

jeg syntes måske det er meget passende, at man blander politik og kriminalitet sammen...

Anmeld

27. september 2009

Ansemusen

Synes ikke jeg kan bedømme hvorvidt det er godt eller skidt endnu. Synes umiddelbart det er fint, hvis det er en god historie og det regner jeg da med at det er

Anmeld

27. september 2009

Stumpen

Tjuhl skriver:

jeg syntes måske det er meget passende, at man blander politik og kriminalitet sammen...

Jo jo helt sikkert, men sagen tog jo så også en ny vinkel til sidst med milli, men synes alligeveller et eller andet sted at det er en skam, men nu må vi se, jeg er helt sikkert klar næste søndag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.