Forbrydelsen er tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.481 visninger
31 svar
0 synes godt om
27. september 2009

Stumpen

i aften kl 20!!! J
eg opdagede det selv ved et tilfælde, så ville lige smide et indlæg om det, hvis nu andre skulle være lige så dårlig informeret som mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

dorthemus

Jeg så det også lige.....fulgte ikke med den første fra starten og det har jeg virkeligt FORTRUDT....man kan ikke ikke komme på arbejde mandag uden at have set den

Anmeld

27. september 2009

malou

GUD er det allerede i aften??!!! den skal klart ses. Det er noget af det bedste ved efteråret... det er alle de mange drøngode nye serier osv der vælter ud af kassen...

knus malou

Anmeld

27. september 2009

Mira0911

SKAL helt klart se det... :O) 

Anmeld

27. september 2009

mariamiss6

kan man ikke se det på nettet efter det har været sendt i tv??? det kunne man sidste år....bare hvis man alligevel skulle risikere at misse det i tv

Anmeld

27. september 2009

Ansemusen

Jo man kunne se alle afsnit på nettet sidste gang et godt stykke tid efter at serien var sluttet. Hvis man har fladskærm kan man med et enkelt kabel kan man slutte PC'en til TV'et. Ihhh glæder mig SÅÅÅ meget til i aften, kun halvanden time til! Så vi skal lige have spist inden, så vi er helt klar til fuld koncentration! Vi sad simpelthen cleanet til skærmen herhjemme sidste gang og kunne næsten ikke vente til næste afsnit, hihi!

Håber den kan leve op til sidste geniale sæson

Anmeld

27. september 2009

Unalisa

Stumpen skriver:

i aften kl 20!!! J
eg opdagede det selv ved et tilfælde, så ville lige smide et indlæg om det, hvis nu andre skulle være lige så dårlig informeret som mig

Hvilken kanal kommer den på?
tv2?

Anmeld

27. september 2009

mariamiss6

DR1... saa hvis du finder den paa nettet er den gratis....

Anmeld

27. september 2009

wamse

Skal helt klart se den. Der står den er mere "hård" end den føste, så er ret spændt.

Anmeld

27. september 2009

oo

så lige den ene halvdel (efter jeg havde været ved at ørle i en halv time med camilla plum og en hel gris ) og næææææh en fin lille kommentar til "Folkepartiet", hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.