Forbrydelsen er tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2009

helora

Tjuhl skriver:

så lige den ene halvdel (efter jeg havde været ved at ørle i en halv time med camilla plum og en hel gris ) og næææææh en fin lille kommentar til "Folkepartiet", hihi

Ja, hold da fast for en justitsminister. Ingen tvivl om at det er ren fiktion... (desværre).

Men ellers, puha hvor var det dystert. Glæder mig allerede til næste søndag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

dorthemus

Jep jeg skal helt sikkert se med igen næste søndag

Anmeld

27. september 2009

oo

helora skriver:

Ja, hold da fast for en justitsminister. Ingen tvivl om at det er ren fiktion... (desværre).

- den justitsminister vi har nu har ikke opfundet de skarpeste knive i skuffen; han er både skæv og vind 

Anmeld

27. september 2009

helora

Tjuhl skriver:

- den justitsminister vi har nu har ikke opfundet de skarpeste knive i skuffen; han er både skæv og vind 

Jamen, det er jo den nuværende regering i en nøddeskal - når man kvajer sig på en ministerpost får man da bare en anden

Anmeld

27. september 2009

dorthemus

Tjuhl skriver:

Nej for dælen...det interview der florerer på nettet med ham...hold da op, har da sjældent oplevet noget så pinligt...og han er folkevalgt!! Hjææælp....

Anmeld

27. september 2009

oo

Nej for dælen...det interview der florerer på nettet med ham...hold da op, har da sjældent oplevet noget så pinligt...og han er folkevalgt!! Hjææælp....

det er både hylende morsomt og utrolig skræmmende. men det er jo generelt ret skræmmende at have en justitsminister der endnu ikke er i puberteten

MEN nu skal vi ikke glemme Folkepartiet i forbrydelsen, som jeg håber der kommer flere kritiske scener med. selvom jeg har det meget svært med niklas bro...eller hvad han hedder ... og preben kristensen....og og og og

Anmeld

27. september 2009

Ansemusen

Ihh synes den virker rigtig spændende denne gang også. Er sikker på jeg nok skal komme til at sidde cleanet til skærmen endnu engang og blive bange, som jeg gjorde sidst, hehe! Synes 1eren var SÅ uhyggelig nogen gange, fordi det var psykisk det meste af det!

Dorthe: Kan man mon lige få et link til det klip?

Anmeld

27. september 2009

oo

Ihh synes den virker rigtig spændende denne gang også. Er sikker på jeg nok skal komme til at sidde cleanet til skærmen endnu engang og blive bange, som jeg gjorde sidst, hehe! Synes 1eren var SÅ uhyggelig nogen gange, fordi det var psykisk det meste af det!

Dorthe: Kan man mon lige få et link til det klip?

http://www.youtube.com/watch?v=y2n4SkWQiNc

Anmeld

27. september 2009

Ansemusen

Åhh hader Brian Mikkelsen!! Er det et rigtigt klip, eller har de lige byttet rundt på ngole af ordene? Er da helt vildt hvis han kan vrøvle SÅ meget!

Anmeld

27. september 2009

dorthemus

Tjuhl skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=y2n4SkWQiNc

Hahaha det bliver bare sjovere og sjovere....og mere skræmmende, ja
Hvor er han dog et fjols!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.