13. Uge i morgen - mavebillede 2. Graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2016

serinasmor

MissTas skriver:

Jep snakkede vi også kort om, men da jeg har et ønske om at føde i Aalborg og ikke Hjørring hvor jeg var til scanning, så ville han sende alle mine papirer osv. Til Aalborg og så skulle jeg til 20 ugers scanning derude og derefter snakke med en læge derude omkring fødsel osv. Kun nakkefoldsscanning jeg skal h lavet i Hjørring. Alt andet kommer til at foregå og planlægges i Aalborg  

Ahh ... Fair nok  

Nogen bestemt grund til at du ønsker Aalborg frem for Hjørring ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2016

MissTas

serinasmor skriver:

Ahh ... Fair nok  

Nogen bestemt grund til at du ønsker Aalborg frem for Hjørring ? 

Havde en dårlig oplevelse ved min datters fødsel og synes generelt ikke Hjørring har særlig godt ry for deres operationer som Aalborg har, så Hjørring skal ikke skære i mig derudover har jeg jo en kronisk sygdom som de kun har speciale med i Aalborg, så skulle noget opstå føler jeg mig mest tryg ved at være derude 

Anmeld Citér

13. maj 2016

serinasmor

MissTas skriver:

Havde en dårlig oplevelse ved min datters fødsel og synes generelt ikke Hjørring har særlig godt ry for deres operationer som Aalborg har, så Hjørring skal ikke skære i mig derudover har jeg jo en kronisk sygdom som de kun har speciale med i Aalborg, så skulle noget opstå føler jeg mig mest tryg ved at være derude 

Det giver rigtig god mening der var vel heller ingen problemer med det på det grundlag ?

Anmeld Citér

13. maj 2016

MissTas

serinasmor skriver:

Det giver rigtig god mening der var vel heller ingen problemer med det på det grundlag ?

Nej overhovedet ikke jeg får det lige som jeg ønsker det. Og min egen læge har også skrevet i min journal at han anbefaler grundet min sygdom at jeg følges i Aalborg. Så har flere i ryggen 

Anmeld Citér

13. maj 2016

serinasmor

MissTas skriver:

Nej overhovedet ikke jeg får det lige som jeg ønsker det. Og min egen læge har også skrevet i min journal at han anbefaler grundet min sygdom at jeg følges i Aalborg. Så har flere i ryggen 

Dejligt  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.